Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (22), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Administratívna pomoc v právnickej kancelárii

Administratívna pomoc v právnickej kancelárii

Do tímu nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta / kandidátku na administratívnu pomoc v právnickej kancelárii.

Popis práce

- vykonávanie bežných administratívnych prác v kancelárii - vybavovanie mailov, pošty, telefonátov, kopírovanie dokumentov, evidencia účtovných podkladov, pomoc pri príprave právnych podkladov, komunikácia s klientmi.

Predpoklady úspešného kandidáta

- Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý - strojopis - pokročilý - zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam, - lojálnosť - komunikatívnosť - reprezentatívne vystupovanie osobne i telefonicky - vodičský preukaz B

Ponúkané benefity

- polročné bonusy podľa pracovných výsledkov - služobný telefón aj na súkromné účely - práca v mladom ambicióznom kolektíve s aktívnym postojom ku výzvam, profesionálnym myslením a pozitívnym prístupom ku klientom - pracovisko v širšom centre Bratislavy – pri OD Centrál.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je advokátska kancelária poskytujúca právne služby

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
od 1000 eur brutto fix mesačne v závislostí od získaných pracovných skúseností a vzdelania + polročné bonusy
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska