Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (20), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Asistent/ka (polovičný úväzok)

Asistent/ka (polovičný úväzok)

Hľadáme asistenta/ku (polovičný úväzok), ktorý/á bude zodpovedný/á za administratívnu podporu nášho tímu. Ideálny kandidát/ka by mal/a mať skúsenosti s prácou v kancelárii a byť schopný/á zvládať rôzne úlohy súvisiace s administratívnou prácou. Medzi požadované zručnosti patrí schopnosť práce s MS Office, skvelé organizačné schopnosti a schopnosť pracovať v tíme. Ak máte skúsenosti ako administratívny asistent, administrátor kancelárie, či ako podporný pracovník tímu, radi by sme Vás privítali v našom tíme.

Popis práce

  • posielanie analytických certifikátov produktov k vybraným objednávkam (3 distribútori)
  • administratívna práca s faktúrami (cca 100 fa/mesiac): evidencia, príprava košieľky, kontrola schválenia v zdieľanom súbore
  • pošta (1x/týždeň)
  • scanovanie nových zmlúv (ad hoc)
  • odoslanie evidencie pracovného času pre účely spracovania miezd (1x/mesiac)
  • súčinnosť pri mesačnej uzávierke: najmä dohady, kniha jázd - dopĺňať tankovanie podľa dokladov, výpočet príspevku na stravné pre 6 zamestnancov (1x/mesiac)
  • zastupovanie kolegyne v oblasti zákazníckeho servisu počas dovolenky (spracovanie zákazníckych objednávok)
  • servis služobného automobilu (cca 1-2x/polrok)
  • komunikácia a podpora teamu predajcov v jendoduchých úlohách
  • organizácia meetingov a služobných ciest: objednávanie hotelov, leteniek, meetingových miestností, občerstvenia a pod., vyúčtovanie služobných ciest (podľa potreby), administratívna podpora pri organizácii kongresov a seminárov (cca 4-5x/rok)
  • komunikácia s office dodávateľmi, objednávanie potrieb office a sklad, kontaktná osoba pre dodávateľa IT služieb
  • iné úlohy podľa zadania nadriadeného

Predpoklady úspešného kandidáta

  • skúsenosť s administratívnou prácou aspoň 1 rok,
  • promptnosť pri vykonávaní úloh, schopnosť nájsť rovnováhu medzi rýchlosťou a "perfekcionizmom",
  • schopnosť prioritizácie a časovo efektívnej organizácie úloh,
  • znalosť MS Office,
  • pokročilá úroveň v MS Excel,
  • schopnosť efektívnej komunikácie,
  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
  • pokročilá úroveň angličtiny je vítaná u kandidáta.

Ponúkané benefity

  • môcť využiť služobné auto na súkromné účely.
  • polovičný úväzok s možnosťou práce na čiastočný úväzok, zmluva na 1 rok, so zámerom predĺženia v prípade spokojnosti.
  • hodiny AJ 2x/týždňa (mimo pracovnej doby).
  • flexibilnú pracovnú dobu s možnosťou home officu.











Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je jedna z najrýchlejšie rastúcich spoločností pôsobiacich v oblasti starostlivosti o zdravie zvierat.

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Polovičný úväzok
Termín nástupu
Asap
Mzda
600€ brutto fix mesačne (polovičný úväzok)
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil