Back to list

The job offer has been filled

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (24), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Office Manager

Office Manager

Máš skúsenosti ako Office Manager a si otvorený/á novým príležitostiam? Pre nášho klienta hľadáme do tímu šikovného kandidáta / kandidátku na pozíciu Office Manager.

Job description

  • administratívne vedenie kancelárie spoločnosti v Bratislave
  • asistentská podpora manažmentu spoločnosti
  • podpora pri príprave prezentácií, písomných podkladov
  • administratívna podpora pre HR oddelenie
  • spravovanie korešpondencie, mailov
  • objednávanie kancelárskych potrieb
  • koordinovanie harmonogramu stretnutí
  • organizovanie pracovných ciest
  • zabezpečovanie leteniek, objednávanie ubytovania, stravovania

Predpoklady úspešného kandidáta

- minimálne 3 ročné skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii (Office administratíva alebo HR administratíva) - znalosť pracovnej legislatívy - výhodou - znalosť anglického jazyka na úrovni B2 - znalosť Microsoft Office (hlavne Excel a PowerPoint) - skúsenosti s plánovaním pracovných stretnutí, služobných ciest, podujatí - skúsenosti s objednávaním leteniek, ubytovania - príjemné vystupovanie - komunikatívnosť - diskrétnosť - samostatnosť

Ponúkané benefity

- práca v nadnárodnej spoločnosti - pracovná zmluva na dobu neurčitú - moderné pracovné prostredie - flexibilný pracovný čas - balík finančných a nefinančných benefitov pre zamestnancov

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je nadnárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti energetiky.

Location
Bratislava
Employment ratio
Plný úväzok
Start date
ASAP alebo dohodou
Salary
1.300€ až 1.500€ v závislosti od skúseností
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Iveta Šottníková
Mgr. Iveta Šottníková