Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (24), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Finance Controller

Finance Controller

Hľadáme skúseného Finančného kontrolóra. Táto pozícia vyžaduje silné schopnosti v oblasti finančného a obchodného riadenia. Úspešný kandidát bude zodpovedný za monitorovanie finančných činností, analýzu výkonnosti a poskytovanie strategických odporúčaní pre zlepšenie.

Popis práce

  • zodpovednosť za kontrolu nadradených nákladov (globálny V&V, IT náklady, administratíva),
  • spolupráca s príslušnými zainteresovanými stranami pri príprave ročných rozpočtov s prihliadnutím na obchodné ciele, preskúmajte a/alebo pripravte správy na sledovanie nadradených nákladov a hodín podľa jednotky a funkcie a analyzujte odchýlky,
  • pravidelne sa stretávajte s manažérmi nákladových stredísk a funkčnými manažérmi na prehodnotenie výsledkov, vysvetlenie odchýlok a zavedenie protiopatrení,
  • pripravte sa na finančnú časť funkčných hodnotení,
  • identifikujte potenciálne úspory na zníženie nákladov,
  • spolupracujte s funkčnými manažérmi a členmi finančných oddelení,
  • podporujte a radte jednotkám riadenia a pobočkám pri príprave rozpočtov a prognóz.
  • budovanie kľúčových výkonnostných ukazovatelov), vytváranie a automatizovanie šablón pre vstup a výstup rozpočtu a prognózy. 

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vzdelanie v oblasti účtovníctva,financií,riadenia alebo ekonómie,
  • analytické zručnosti, zameranosť na detail, schopnosť pracovať v rýchlom a dynamickom prostredí,
  • skúsenosti s riadením v oblasti výstavby závodov a v priemysle kapitálového tovaru,
  • tímový hráč a prozákaznícky orientovaný,
  • dobre komunikačné zručnosti na všetkých úrovniach obchodnej hierarchie a proaktívny prístup,
  • dobré pochopenie princípov finančnej konsolidácie, kľúčových finančných KPI, výkaz zisku a straty, bilancia, štruktúry nákladových stredísk a ich dynamika,
  • dobrá znalosť systému ERP IFS alebo SAP (FI/CO),
  • dobrá znalosť Microsoft Office, Excel,
  • plynulá znalosť angličtiny v písomnej a ústnej forme, dalšie jazyky sú výhodou.
  • dobrá znalosť Medzinárodných účtovných štandardov (IFRS).

Ponúkané benefity

  • flexibilný pracovný čas  a 13. plat,
  • finančná odmena pri výročiach práce,
  • možnosť práce z domu 2 dni v týždni,
  • dodatočné voľno s odpracovanými rokmi,
  • dodatočné voľno na osobné špeciálne udalosti,
  • moderná infraštruktúra voľný pitný režim,
  • príspevok na rekreáciu multisportová karta,
  • tretí pilier dôchodkového zabezpečenia podpora profesionálneho a kariérneho rastu,
  • vzdelávania a školení podporné a tímové pracovné prostredie.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je popredný poskytovateľ riešení v oblasti priemyslu.

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzda
od 2.500- 3.000€ brutto + 13ty plat
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil