Späť na zoznam

Finančný controller

Finančný controller je zodpovedný za efektívne riadenie finančných procesov v spoločnosti. Hlavnou náplňou práce je príprava a analýza finančných výkazov, rozpočtovanie a plánovanie, ako aj implementácia opatrení na zlepšenie finančnej výkonnosti. Controller úzko spolupracuje s vedením spoločnosti pri rozhodovaní a poskytuje im relevantné finančné informácie. Vyžaduje sa prax v oblasti finančného riadenia, dôkladná znalosť účtovníctva a finančného reportingu. Viac

Finančný controller

Popis práce

  • aktívna účasť na tvorbe a aktualizácii business plánu spoločnosti,
  • analýza finančných dát a príprava reportov pre manažment spoločnosti,
  • pravidelná spolupráca s oddeleniami spoločnosti pri tvorbe a spracovaní finančných plánov,
  • týždenné porady s manažmentom na preberanie aktuálnych projektov a plánov,
  • práca na vývoji a implementácii nových finančných stratégií pre spoločnosť,
  • analýza konkurenčného trhu a príprava správ pre manažment,
  • práca na projektoch s oddeleniami spoločnosti, aby sa zlepšila finančná efektivita,
  • zabezpečenie efektívnej komunikácie s oddeleniami spoločnosti,
  • podpora manažmentu pri rozhodovaní na základe finančných analýz,
  • typický deň zahŕňa analýzu finančných dát, prípravu reportov a spoluprácu s oddeleniami,
  • flexibilná pracovná doba sa zvyčajne pohybuje medzi 8:00 a 17:00 prispôsobiteľná vlastným potrebám,

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru,
  • výborné analytické a komunikačné schopnosti,
  • výrazné analytické schopnosti, schopnosť chápať súvislosti a spájať informácie,
  • zodpovednosť a samostatnosť, precíznosť, presnosť, vzťah k číslam,
  • fhi výhodou,
  • prax min. 2 roky na pozícii finančného controllera,
  • výborná orientácia vo výkazoch (súvaha, cashflow, výkaz ziskov a strát),
  • prax vo výrobnom priemysle výhodou,
  • prax v holdingovej spoločnosti výhodou,
  • zmysel pre tímovú spoluprácu,
  • flexibilita a cieľavedomosť.
  • dôležitá je znalosť maďarského jazyka.

Ponúkané benefity

  • poskytnuté zázemie v stabilnej spoločnosti,
  • umožňené dlhodobé uplatnenie a rast,
  • poskytnutie priestoru na interné kariérne rotácie,
  • nižšia náročnosť na mentálny stres,
  • vysoký etický štandard manažmentu aj zamestnancov.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je výrobná spoločnosť.

Lokalita
okres Dunajská Streda
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
Mzda
od 2.000 € brutto
Mám záujem o pozíciu
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil

Mám záujem o pozíciu

Zadajte meno
Zadajte priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Vyberte možnosť
Priložiť životopis
Presuňte sem súbor alebo kliknite (PDF).
Priložte súbor
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Povedali o nás

V personálnej agentúre PRO Business Solutions ma odporučili na pracovnú pozíciu úplne šitú na moju mieru. Veľmi som spokojná s touto prácou a každému odpor… Viac

Jana S.
Credit Analyst with German or French language

Ďakujem hlavne za ľudský prístup a prejavený záujem dokonca aj po úspešnom prijatí do zamestnania. Odporúčam! Viac

Pavol S.
Department manager

Profesionálny a zároveň veľmi ľudský prístup. Užitočné rady a záujem počas celého procesu pohovorov. Tak vysoká úroveň služieb ma zaskočila v pozitívnom zmysle slova… Viac

Katarína G.
Samostatný účtovník

Veľmi príjemný ľudský a profesionálny prístup, podpora a pomoc, otvorená komunikácia. Odporúčam. Skutočný partner pri hľadaní práce. Určite moja prvá voľba aj nabudúce. Viac

Monika K.
Senior Marketing specialist for International markets

Celý výberový proces na moju pozíciu bol úplne bez problémov, oceňujem ochotu a profesionálny prístup personálnej agentúry PRO Business Solutions. Viac

Lucia H.
Redaktorka spravodajského portálu

"Chcela by som vám zo srdca poďakovať za váš nadštandardný prístup, otvorenú a priateľskú komunikáciu. Poskytujete služby na mimoriadne vysokej úrovni, s akými … Viac

Magdalena E.
Accounting professional with fluent English language

Rada by som vyzdvihla profesionálny a zároveň veľmi ľudský až empatický prístup ku kandidátovi. Aj vďaka odborným radám a motivácii som získala svoj dream job 😊 Pra… Viac

Alena K.
Finančný účtovník

Som rada, že som natrafila práve na personálnu agentúru PRO Business Solutions. Prácu som hľadala po piatich rokoch, ktoré som venovala deťom a moje sebave… Viac

Martina V.
Sales Manager pre digitálne nástroje

Mala som super prácu no vďaka Vám som našla novú úžasnú prácu, ale že dream Job! 😊 ďakujem, ste super Viac

Andrea F.
Senior Accountant/Office Manager

S personálnou agentúrou PRO Business Solutions som bola spokojná. Komunikácia na úrovni, veľmi milá pani, ktorá so mnou komunikovala, bez zbytočných stresov (p. Šottníkov… Viac

Katarína T.
Cash Applicator

Agentúru vrelo odporúčam. Oceňujem profesionálny prístup, záujem o uchádzača až do nástupu do nového zamestnania, podporu, rady a príjemnú komunikáciu. Ďakujem. Viac

Drahoslava D.
Manažér vývoja a implementácie technológií

PRO Business Solutions odporúčam každému, kto hľadá riešenie svojho profesionálneho rozvoja, alebo hľadá svoje dôstojné miesto na pracovnom trhu. Výrazne oceňujem profesional… Viac

Vladimír M.
Senior System Engineer High Voltage

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller
Finančný controller