Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (22), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

HR Manager

HR Manager je zodpovedný za riadenie a koordináciu personálnych činností počas celého procesu. Medzi jeho hlavné úlohy patrí nábor a výber nových zamestnancov, riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, implementácia personálnych politík a postupov, ako aj riešenie pracovnoprávnych záležitostí. Očakáva sa, že kandidát bude mať skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov a dobre rozumie personálnym procesom. Zároveň by mal disponovať výbornými komunikačnými a organizačnými schopnosťami, aby efektívne spolupracoval so všetkými oddeleniami spoločnosti. Viac

HR Manager

Popis práce

  • zabezpečenie flexibility a flexibilnej kapacity personálneho zabezpečenia hotela,
  • zabezpečovanie a udržiavanie vysokých štandardov vo všetkých HR procesoch – od interných smerníc, cez pracovno-právnu agendu, až po evidenciu dokumentov v relevantných HR systémoch,
  • poskytovanie podpory manažmentu a zamestnancom v každodenných personálnych otázkach,
  • zodpovednosť za celý náborový cyklus – od vyhľadávania talentov a vedenia pracovných pohovorov až po prípravu pracovných ponúk a onboarding,
  • spolupráca s finančným manažérom pri nastavovaní politiky odmeňovania a benefitov s cieľom prilákať a udržať kvalitných zamestnancov, sledovanie trendov na trhu práce a predkladanie návrhov na zlepšenie.
  • organizovanie vzdelávacích aktivít, školení a workshopov na podporu odborného rastu a rozvoja mäkkých zručností, príprava a realizácia teambuildingových akcií,
  • v spolupráci s kolegami zodpovednými za personálnu administratívu a mzdovú agendu stanovovanie cieľov, ich vyhodnocovanie a podpora profesijného rastu členov tímu,
  • účasť na HR projektoch a dohľad nad dodržiavaním legislatívnych požiadaviek vrátane GDPR,
  • zabezpečenie vysokých štandardov a analýza HR trendov a spätnej väzby z prevádzok s cieľom navrhovať zmeny pre zvýšenie efektivity a kvality poskytovaných personálnych služieb.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • pracovné skúsenosti na samostatnej HR pozícii, recruitingu,
  • skúsenosť s nastavovaním procesov a postupov vysokého štandardu,
  • vnútorná motivácia udržiavania vysokého štandardu,
  • skúsenosti s riadením tímu a nastavovaním HR procesov,
  • dôkladná znalosť pracovno-právnej legislatívy a GDPR,
  • vynikajúce komunikačné zručnosti a profesionálne vystupovanie,
  • spoľahlivosť a profesionálne vystupovanie,
  • skúsenosť s vedením ľudí a budovaní vzťahov,
  • flexibilne sa prispôsobovať dynamickému prostrediu,
  • ochota pracovať v prípade potreby aj cez víkendy,
  • hands-on prístup,
  • skúsenosť s dochádzkovým a mzdovým systémom Humanet výhodou,

Ponúkané benefity

  • zaujímavé platové ohodnotenie,
  • možný príspevok na bývanie prípadne ubytovanie,
  • rezort svetového štandardu vo vyhľadávanej horskej lokalite,
  • k dispozícii je technické vybavenie (mobil, notebook),
  • zvýhodnené ceny ubytovania v celosvetovej sieti prestížnych hotelov,
  • hotelové wellness, fitness centrum a ranné plávanie,
  • možnosť uplatniť si zamestnanecké zľavy na jedlá, nápoje a doplnkové služby hotela,
  • možnosť realizovať vlastné nápady a aktívne sa podieľať na zlepšovaní procesov.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je hotelový rezort v sieti svetového štandardu vo vyhľadávanej horskej lokalite.

Lokalita
Jasná, Demänovská Dolina
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzda
od 2.500– 3.500€ brutto základná mzda
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil

Povedali o nás

Od začátku výběrového řízení profesionální přístup, se zaměřením na veškeré detaily, a přitom velmi pěkně "lidsky" aplikovaný. Výborný průvodce a podpora celým … Viac

David M.
Head of Sales ČR

Odporúčam personálnu agentúru PRO Business Solutions, na základe vlastnej skúsenosti. Oceňujem záujem, komunikáciu a korektný prístup, počas celého výberového konani… Viac

Konštantín S.
IT& Workflow Specialist

Profesionálny a zároveň veľmi ľudský prístup. Užitočné rady a záujem počas celého procesu pohovorov. Tak vysoká úroveň služieb ma zaskočila v pozitívnom zmysle slova… Viac

Katarína G.
Samostatný účtovník

Personálnu agentúru PRO Business Solution môžem odporučiť všetkým, ktorí hľadajú novú prácu, zmenu, alebo skúšajú len svoje možnosti. Oceňujem profesionálny prístup a hl… Viac

Vladimír Š.
Senior System Engineer High Voltage

"10 bodov z 10. Oceňujem profesionálne služby agentúry PROBS, špeciálne poďakovanie patrí pani Silvii Stránskej a vedeniu PRO Business Solutions. Odporúčam všetkým: … Viac

Natália P.
Team Assistant with reception duties

Oceňujem veľmi profesionálny, rýchly a zároveň milý a ústretový prístup. Vyzdvihujem záujem o kandidáta počas celého výberového procesu. Ochota pomôcť aj poradiť v&n… Viac

Martina Ž.
Senior Brand Manager

Celý výberový proces na moju pozíciu bol úplne bez problémov, oceňujem ochotu a profesionálny prístup personálnej agentúry PRO Business Solutions. Viac

Lucia H.
Redaktorka spravodajského portálu

Bol som skeptický s personálnymi agentúrami, ale vy ste zmenili môj názor. Myslím si, že robíte svoju prácu veľmi dobre a viete veľmi efektívne komunikovať a ri… Viac

Jozef H.
Laboratory Information System Specialist

"Chcem sa poďakovať agentúre PRO Business Solutions za vynikajúcu spoluprácu pri hľadaní zamestnania. Vďaka ich profesionálnemu prístupu a osobnému prispôsobeniu sa mojim… Viac

Miroslav C.
Facility manažér polikliniky

Odporučujem na základe vlastnej skúsenosti a oceňujem profesionálny prístup agentúry, príjemnú komunikáciu a záujem o uchádzača až po podpísanie pracovnej … Viac

Marek Š.
CAD Junior

Agentúru vrelo odporúčam. Oceňujem profesionálny prístup, záujem o uchádzača až do nástupu do nového zamestnania, podporu, rady a príjemnú komunikáciu. Ďakujem. Viac

Drahoslava D.
Manažér vývoja a implementácie technológií

Vďaka nim som získala zamestnanie nie v ľahkej "korona" dobe. Záujem počas celej doby výberového procesu, ale aj po nástupe do práce. Rozhovory plynuli prirodzene be… Viac

Barbara H.
Manažér nákupu a predaja rezaných kvetov

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager
HR Manager