Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (24), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.
Máte skúsenosť na pozícii pracovník IT pre servis a podporu interných užívateľov? Máme pre Vás zaujímavú pracovnú príležitosť.
- riešenie technických problémov- servisné dopyty a incidenty koncových užívateľov, - analýza problémov, identifikácia a implementácia adekvátnych riešení, - monitorovanie a udržiavanie firemných IT systémov, zodpovednosť za udržiavanie koncernových predpisov na dostatočnej úrovni bezpečnosti, - zabezpečenie technických organizačných štandardov, - prijímanie a spracovávanie hlásení o poruchách a servisných dopytoch telefonicky, alebo e- mailom (podpora prvej a druhej úrovne), - analýza problémov, identifikácia a realizácia riešení, starostlivosť o databázu dopytov, - postúpenie dopytov, resp. nevyriešených problémov užívateľov na najbližšiu vyššiu úroveň podpory, - poskytovanie spätnej väzby a podpory kolegov pri riešení problémov, - dokumentácia dopytov a otázok, - monitorovanie a údržba IT systémov.
- znalosť nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni je podmienkou, - min. 3 ročná prax na podobnej pozícií, - skúseností s prevádzkovými systémami Microsoft Client/ Server, - práca s technológiami infraštruktúry IT (LAN, WLAN, databázy, storage technológie a pod.), - znalosť smerníc ITIL v3 a MS365 sú výhodou, - spoľahlivosť a inovatívnosť, - analytické schopnosti a schopnosť riešiť problémy, - znalosť MS Office na pokročilej úrovni, - ovládanie anglického jazyka je výhodou, - odolnosť voči stresu.
- home office 2-3x do týždňa - stabilné pracovné prostredie v renomovanej spoločnosti so zahraničnou účasťou, - zabezpečený adaptačný proces, - adekvátne platové ohodnotenie, - moderné pracovné prostredie, - moderné fitness centrum pre zamestnancov priamo vo firme, masáže, - jazykové kurzy a školenia hradené zamestnávateľom.
Naším klientom je nadnárodná výrobná spoločnosť.