Organizačné schopnosti
• Dobré organizační schopnosti získané pri práci na pozícií asistentky riaditeľa –skúsenosť v organizovaní stretnutí nadriadeného, plánovanie služobných ciest a vedenie príslušných agiend.
Sociálne schopnosti
• Výborné komunikačné schopnosti získané počas dlhoročnej praxi na poziciach asistentky riaditeľa, schopnosť tímovej spolupráce, príjemné vystupovanie. Mojimi výhodami sú spoľahlivosť, lojalita, dochvíľnosť, komunikatívnosť, flexibilita a pozitívny vzťah k ľuďom.
Čo chcem dosiahnuť
• V svojom novom zamestnaní by som aj naďalej chcela využívať a zdokonaľovať svoje veľmi dobré organizačné, sociálne schopnosti získané počas dlhoročnej praxe. ochota vzdelávať sa a učiť sa nové veci.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.