Kandidátka má ukončené vysokoškolské štúdium na Ekonomickej univerzite, odbor medzinárodný obchod. Hneď po ukončení vysokej školy začala pôsobiť v oblasti strategického marketingu a na pozíciách brand manažéra.
Vyznačuje sa veľmi dobrými analytickými zručnosťami a schopnosťou vnímať projekty zo strategického nadhľadu a zároveň ísť do hĺbky a detailu pri tvorbe vhodnej marketingovej a komunikačnej stratégie. Je to hands-on človek – hoci manažovala medzinárodné tímy spolupracovníkov, mnohé aktivity, podklady a marketingové materiály si pripravovala svojpomocne. Je silný tímový hráč orientovaný na ciele.
Počas svojej doterajšej 15-ročnej praxe na medzinárodných marketingových pozíciách zastrešovala aktivity strategického marketingu nielen na Slovensku ale aj v Českej republike, v krajinách Strednej Európy, Balkánu ako aj Baltských krajín. Pracovala pre korporátne spoločnosti a medzinárodné rodinné spoločnosti.
Bez ohľadu na výšku rozpočtov jej vždy išlo o efektívne využitie zverených prostriedkov a hlavne o zvolenie takej komunikačnej a marketingovej stratégie, ktorá prinesie najlepší výsledok pre obchodné aktivity spoločnosti a znalosť značky. A to nie vždy súviselo s vysokými výdavkami.
Kandidátka má nielen veľmi dobré analytické zručnosti, ale aj výbornú orientáciu v oblasti zdrojov, ktoré jej poskytnú relevantné údaje o spoločnosti, správaní sa cieľovej skupiny na trhu ale aj o konkurencii a jej marketingových aktivitách.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.