Kandidátka má ukončené stredoškolské vzdelanie ekonomicko-administratívneho zamerania a z hľadiska jej doterajších aj medzinárodných skúseností ju vnímame ako veľmi zaujímavú kandidátku na pozíciu osobnej asistentky.
Vďaka štúdiu na výberovej strednej škole so zameraním na ekonomiku a administratívu získala okrem iného veľmi dobré zručnosti v oblasti strojopisu a stenografie a profesionálnej úrovne organizovania všetkých administratívnych úloh. Ako praktickú maturitnú časť musela zvládnuť detailné vypracovanie organizácie medzinárodnej obchodnej návštevy.
V roku 1993 dostala ponuku na pozíciu Odborná asistentka na ústredí VUB banky pre riaditeľa divízie. Medzi jej zodpovednosti patrilo –udržiavanie prehľadu o každodennej činnosti riaditeľa a členov manažmentu, organizovala stretnutia, aj na medzinárodnej úrovni, evidencia a triedenie pošty, zostavovanie plánu pracovných ciest, zabezpečovanie rezervácií hotelov a leteniek. Podľa potreby zabezpečovala zápisy zo zasadnutí a porád oddelenia.
Kandidátka má vysoké pracovné nasadenie a neprekáža jej, ak pracovné úlohy prípadne zasahujú aj do víkendov a voľných dní. Ako veľkú prednosť kandidátky vnímame kombináciu výborných administratívnych zručností a schopnosťou vedieť sa veľmi rýchlo zorientovať v medzinárodnom prostredí
Je dynamická a vie riešiť aj nečakané a náročné pracovné situácie. Je to zrelá osobnosť s vysokým zmyslom pre takt, reprezentatívne vystupovanie a diskrétnosť.
Okrem nižšie uvedených jazykov sa na úrovni B2 dohodovorí po Srbsky a na úrovni B1 po Bulharsky.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.