Späť na vyhľadávanie

Office manager

Kandidátka má ukončené vysokoškolské vzdelanie na Vysokej škole Ekonomickej v Bratislave – odbor medzinárodná ekonómia a obchod.
Hneď po ukončení vysokej školy sa rozhodla odísť do USA v rámci programu Work & Travel, aby sa zdokonalila v anglickom jazyku a zároveň aby aj nazbierala nové skúsenosti. V USA asi rok pracovala ako asistentka manažéra v súkromnom obchode s potravinami V podstate počas svojho ročného pôsobenia v tomto obchode zodpovedala za celú jeho prevádzku.
Zastrešovala spracovanie údajov a analýzu vzťahy s dodávateľmi na základe skutočných predajov, zadávanie objednávok, evidenciu a zúčtovanie dodávateľských faktúr, controlling. Zodpovedala za nábor a prijímanie najvhodnejších kandidátov, pohovory, školenia.
Neskôr prijala ponuku majiteľa anglickej spoločnosti na pozíciu Executive assistant, na ktorej pôsobila 5 rokov.
Kandidátka zastrešovala komplexné administratívne aktivity, ktoré s pozíciou súviseli – vybavovanie korešpondencie, mailov a telefonátov, organizovanie služobných ciest, rezervácia hotelov, vybavovanie víz do krajín, kde to bolo potrebné. Zabezpečovala stretnutia s obchodnými partnermi, zápisy z obchodných stretnutí, zabezpečovala preklady z angličtiny a nemčiny. Pomáhala s prijímaním nových zamestnancov, ako aj s marketingovými aktivitami.
Kandidátku vnímame ako energickú, motivovanú výkonnú asistentku, ktorá je veľmi dobre organizovaná, samostatná, zručná v plnení rôznorodých úloh v oblasti pracovnej agendy ako aj súkromnej agendy generálneho riaditeľa. Má skúsenosti so zastrešovaním aj citlivej agendy (firemné a súkromné účty, obchodná korešpondencia) a vyznačuje sa vysokou diskrétnosťou a dôveryhodnosťou. Má skúsenosti s organizovaním obchodných stretnutí a obed pre vysokopostavených ľudí – investorov.
Vyznačuje sa vysokou pracovnou morálkou a pozitívnym prístupom.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – pokročilý (C1)
  • Nemecky – stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • WINDOWS/MAC OS - pokročilá úroveň
  • MS OFFICE - pokročilá úroveň
  • ANDROID/ iOS - pokročilá úroveň
  • Time manažment
  • Organizačné zručnosti
  • Multitasking

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Office manager
  • Asistent

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 1800€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.800 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 1.800€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 155550
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Ráda bych vřele doporučila personální agenturu PRO Business Solutions, která je pro nás nepostradatelná v oblasti náboru zaměstnanců. Spolupracujeme společně na&nbs… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Team Leader SK, Area Sales Manager, Key account manager, Obchodný zástupca,

Lenka Martínková
HR Generalist CZ&SK, Orbico s.r.o.

„Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions, s.r.o. hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si vážime a ceníme ich vysoké nasadenie a o… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Riaditeľ nákupu, Výrobný riaditeľ, Referent zákazníckeho centra, Obchodný zástup…

Ing. Andrea Šutyová
HR manažér, HESTA, spol. s.r.o.

,,Kompletní zajištění přípravy a realizace celého výběrového řízení ze strany společnosti PROBS proběhlo naprosto profesionálně a s nadstandarní péčí. Přístup paní Harvan… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Key Account Manager pre SK

Radek Paulín
Commercial Director, WELEDA, spol. s r.o.

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions sme začali na základe odporúčania a musím priznať, že všetky superlatívy sa potvrdili, ba dokonca predčili n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Engineer, Project Support, Technicko - obchodný zástupca, CAD junior, Fina…

Lucia Machová
Head of HR, Camfil s.r.o.

"Spolupráca so spoločnosťou PRO Business Solutions nám priniesla do tímu skúsených kolegov na kľúčových pozíciách, ktoré vyžadujú špecifické schopnosti a ťažko … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Supply Chain Manager, Production Manager, Senior Accountant

Romana Prozzillo Weis
HR Manager, FARMOL SLOVAKIA s.r.o.

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

,,Profesionálny a individuálny prístup, veľmi dobrá a korektná spolupráca. Oceňujeme rýchlosť ukončenia výberového konania k vzájomnej spokojnosti. V budúcnosti… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Specialist for Molecular Diagnostics West, IT& Workflow Specialist, Busin…

Mária Nemčeková
Country Operations Specialist, ROCHE SLOVENSKO, s r.o.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550
155550