Kandidátka má stredoškolské aj vysokoškolské vzdelanie ukončené v oblasti elektrotechniky.
Na strednej škole jej štúdium bolo zamerané na oblasť lekárskej techniky a na vysokej škole sa zamerala
na rádiotechniku.
Dnes už má kandidátka za sebou takmer 20-ročné skúsenosti v oblasti obchodu a z toho posledných
8 rokov v oblasti telesales.
Kandidátka je lojálnym zamestnancom, voči klientom či už pri priamom alebo telefonickom kontakte pôsobí vždy dôveryhodne. Je pragmatická s veľmi dobrou znalosťou projektového riadenia a hlavne v oblasti team change managementu. Kandidátka je trpezlivá, diplomatická a odolná voči náročným situáciám. Oceňuje, ak jej spoločnosť dáva možnosti ďalšieho vzdelávania.
Samú seba vníma ako úspešnú manažérku hlavne v oblasti manažovania atmosféry v tíme, kedy aj v ťažkých podmienkach dokázala vytvoriť atmosféru, ktorá zamestnancov motivovala spĺňať ciele stanovené manažmentom s maximálnou kvalitou a zároveň vytvorila prostredie vzájomnej podpory a zdieľania best practice. Počas svojej doterajšej praxe priamo riadila od 4 do 6 zamestnancov a nepriamo aj 70 operátorov.
Okrem výborných manažérskych zručností sa kandidátka vyznačuje aj kvalitnými vyjednávacími a prezentačnými zručnosťami ako aj zvládaním change manažmentu na rozsiahlom call centre v telekomunikačnej spoločnosti. Na tejto pozícii sa jej podarilo v priebehu prvých rokoch vedenia zvýšiť nielen akvizíciu nových klientov ale zvýšiť predaj už u existujúcich klientoch o 1,6 miliona Eur. Je zameraná na výkon, na spokojnosť klientov ale aj na dlhodobý rozvoj, samostatnosť a zodpovednosť svojich zamestnancov.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.