Kandidátka je skúsená pracovníčka v oblasti reklamačného manažmentu a účtovníctva. Svoju poslednú pozíciu začala ako pracovník reklamačného oddelenia sa venuje riešeniu reklamácií zákazníkov, spracovaniu reklamácií v evidenčnom systéme, aktívnej komunikácii so zákazníkmi a spolupráci naprieč firmou aj s externými dodávateľmi. Jej práca tiež zahŕňa tvorbu hodnotiacich reportov a spoluprácu na projektoch na zefektívňovanie procesov riadenia reklamácií.
Predtým, pôsobila ako účtovníčka, kde mala na starosti účtovanie tuzemských a zahraničných dodávateľských faktúr, spracovanie a podávanie DPH, DPPO, miezd a odvodov, vypracovanie knihy jázd, prípravu dokladov pre daňové kontroly a audit, ako aj vystavovanie faktúr pre odberateľov.
V oblasti vzdelania absolvovala diaľkové štúdium na Obchodnej akadémii, a predtým získala odborné vzdelanie na Strednej odbornej škole Poľnohospodárskej v odbore Chovateľ HZ. Kandidátka je tiež držiteľkou certifikátu z roku 2004, ktorý zahŕňa základy mzdového účtovníctva, podvojné účtovníctvo a daňové minimum.
V oblasti počítačových zručností sa môže pochváliť expertnými znalosťami Money S3 a pokročilými znalosťami v KROS Olymp, Microsoft Excel, WordPad, Outlook Express a MRP účtovnom programe, ako aj základnými znalosťami v Microsoft Navision.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.