Kandidát ukončené stredoškolské vzdelanie v oblasti informačných služieb. V roku 2018 sa kandidát rozhodol, že si svoje praktické skúsenosti, ktoré začal nadobúdať na pozíciách v oblasti call centra upevňuje štúdiom na vysokej škole, popri zamestnaní začal študovať Marketingovú komunikáciu a reklamu na na vysokej škole. Tento rok v máji 2022by mal 4-ročné štúdium úspešne ukončiť.
Kandidát postupne začal zisťovať, že ho veľmi baví oblasť predaja a poradenstva v rámci call centra. Veľmi sa mu páči ruch a dynamika, ktoré tam vládnu. Preto postupne začal smerovať svoje vzdelávanie a kariéru na oblasť marketingovej komunikácie, telemarketingu a práce na call centre.
Postupne prácou na call centrách získal skúsenosti v rámci inbound v oblasti B2B a to hlavne pokiaľ išlo o malých podnikateľov a stredných začínajúcich podnikateľov. Denne realizoval cca 40 – 60 hovorov, ktorých hlavným cieľom bolo vyriešenie reklamácií klienta a zároveň realizácia ponuky ďalších služieb. Tu sa naučil rozpoznávať typy klientov, klásť otvorené otázky, vďaka ktorým vedel úspešne identifikovať ďalšie potreby klientov. Pochopil, že pre zrealizovanie úspešnej ponuky ďalších služieb je veľmi dôležité dobre poznať produktovú štruktúru a aktuálnu ponuku.
Na ďalších pracovných pozíciách v oblasti call centra a klientského servisu získal skúsenosti v oblasti riadenia tímu B2C a B2B zloženého z rôznych národností. Zodpovedal za školenie komunikačných zručností, vytváranie call-scriptov pre jednotlivé telefonické kampane, vytváranie a udržiavanie komunikačných štandardov a vytváranie štatistík, databáz.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.