Kandidátka má ukončené bakalárske štúdium na súkromnej škole - International Business School v ČR. Štúdium bolo v angličtine a zameriavalo sa na všeobecné zvládnutie obchodného a občianského práva, marketingu a ekonómie.
Hneď po ukončení strednej školy sa zamestnávala v spoločnostiach, kde mohla využívať najmä nemecký jazyk. Jej kariérne smerovanie bolo ovplyvnené pozíciou Sales representative, na ktorej sa prvýkrát stretla s prácou na call centre a stala sa jej srdcovou záležitosťou.
V spoločnosti mala na starosti outbound telefonáty, kde oslovovala s ponukami na počítače a ich záruky a servisovanie B2B a B2C klientov z nemecky hovoriacich trhov. Denne vykonávala cca 40 telefonátov a naučila sa, že pri outbound telefonátoch je veľmi dôležitých prvých 20 sekúnd
pri oslovovaní klienta. V tejto práci sa naučila mať ťah na bránku a proklientskú orientáciu.
Práca s nemeckými a pre nemeckých klientov jej dala skúsenosť, ako je veľmi dôležité správne narábať s cudzím jazykom, poznať zaužívané výrazy klientov v danom jazyku a voliť správne výrazy.
Zameriavala sa na nastavenie správnych KPI a ich týždenné a mesačné vyhodnocovanie, nastavenie podnetného a zdravého súťaživého prostredia v rámci tímu, odposluch hovorov a pravidelných pohovorov s členmi tímu ako aj zameranie sa na otázky spokojnosti osloveným zákazníkom.
Neskôr nastúpila do zahraničnej poisťovne na pozíciu Team Leader na call centre. Tu zodpovedala za 15 operátorov. Keďže išlo o novú pobočku, jej úlohou bolo nastavenie procesov pre inbound aktivity, ktoré boli zamerané na zákazníkov nemeckého trhu, ktroí využívali poistenie auta v tejto spoločnosti.
Zodpovedala za tímové výsledky, coaching & training nováčikov, side-by-side training & coaching, vývoj interných procesov a prezentácie.
Kandidátka je lojálny človek, ktorý má skúsenosti s prácou s nemecky hovoriacími klientami a s úspešným vedením call centier. Je zodpovedná a má rada nové projekty, nastavovanie procesov a zmluvných podmienok. Veľký dôraz kladie na tímovú spoluprácu, vzájomnú dôveru, transparentnú komunikáciu a etiku. Ako manažérka je podporujúca, vie aktívne počúvať, motivovať aj pochváliť. Na druhej strane, ak nei sú dosahované požadované výsledky vie byť rázna a prijať aj prísne opatrenia.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.