Späť na zoznam
Manager of accounting and taxation division

Manager of accounting and taxation division

We seek an experienced manager to play a key role in our company's strategic accounting and tax management. The main goal is to ensure the smooth operation of accounting departments and the correct application of tax regulations, including compliance with legal requirements in all countries (CZ, SR, PL, HU)

Job description responsibilities and duties


  • Ensuring correct and timely accounting according to applicable accounting standards and tax regulations of individual countries. (CZ, SR, PL, HU)
  • Management of teams in 4 countries (approx. 30 employees)
  • Ensuring compliance with applicable accounting standards.
  • Monitoring changes in tax legislation and their implementation into company processes.
  • Coordination of accounting and tax agendas in the countries - CZ, SK, PL and HU
  • Consolidation within the mentioned countries according to IFRS rules
  • Cooperation on strategic projects related to integrating the affected companies after the acquisition, sharing services between individual countries, etc.
  • Implementing international tax issues (transfer pricing, profit taxation, etc.).
  • Close cooperation with auditors, tax advisors, financial authorities in the Czech Republic and abroad
  • Management and development of a team of accountants and tax specialists
  • Cooperation with other sections of the company

Requirements for the employee


  • University degree in economics, accounting, or finance.
  • In-depth knowledge of Slovak or Czech accounting standards & IFRS and knowledge of tax regulations (at least in two countries where the company operates is an advantage)
  • Experience in leading an accounting department and team.
  • Excellent knowledge of accounting systems and analytical tools.
  • Experience with the implementation of information systems is an advantage
  • Communication skills and the ability to work in an international environment.
  • English language at a high level.
  • A solid managerial personality capable of operating in an international environment
  • Experience in an international manufacturing company is a significant advantage
  • Change management, project management
  • Group B driver's license

Employee perks, benefits

  • work in a stable - prosperous company
  • flexible working hours /fixed working hours from 9:00 a.m. to 2:00 p.m./ 
  • possibility of the company car
  • the option of a hot lunch from €1
  • the possibility of working 5 days a month from home
  • employee development in the form of education
  • a package of various benefits worth €280 ​
  • pension savings contribution
  • several times a year, we present our employees with gifts in the form of our sweet products

Company on whose behalf the position is being filled

Our client is a well-known FMCG production company.

Place of work
Trnava region
Contract type
Full-time
Start date
upon agreement
Wage (gross)
from 4.000€ gross fixed per month (based on real professional experience) + bonuses
Mám záujem o pozíciu
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o pozíciu

Pošlite životopis

Spoločnosti PRO Business Solutions, s.r.o. udeľujem Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov v zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v nasledovnom znení:
„Týmto vyjadrujem ako dotknutá osoba svoj dobrovoľný súhlas so spracovaním, evidenciou a archiváciou svojich osobných údajov v rozsahu potrebnom na sprostredkovanie zamestnania, a to predovšetkým mena, priezviska, dátumu narodenia, adresy trvalého bydliska, titulu, dosiahnutého vzdelania, kontaktných údajov (číslo telefónu, príp. faxu a e-mailovej adresy), jazykových a počítačových znalostí, prípadne iných údajov uvedených v tomto formulári a priložených dokumentoch v zmysle nariadenia č. 2016/679 GDPR (ďalej len „osobné údaje“). Zároveň týmto potvrdzujem, že všetky údaje, ktoré som uviedol/uviedla vo svojom životopise a v žiadosti o zamestnanie, som poskytol/poskytla spoločnosti PRO Business Solutions, s.r.o. dobrovoľne a sú pravdivé. Súhlas udeľujem na dobu určitú v trvaní 3 rokov odo dňa zaradenia mojich osobných údajov do personálnej databázy alebo pokiaľ sa nerozhodnem svoj súhlas odvolať.“
Za akým účelom budú Vaše osobné údaje spracované?
Hlavným účelom spracovania, správy a archivácie Vašich osobných údajov je ich evidencia pre sprostredkovávanie (aj opakované) vhodnej pracovnej pozície u budúcich potenciálnych zamestnávateľov.
Akým spôsobom môžete odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov?
Váš súhlas môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom kontaktného mailu info@probs.sk
Komu budú poskytnuté Vaše osobné údaje?
Vaše osobné údaje budú v nevyhnutnom rozsahu poskytnuté výlučne potenciálnym zamestnávateľom v rámci plnenia vyššie uvedeného účelu ich spracúvania. Vaše osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia môžu byť zároveň z dôvodu splnenia právnej povinnosti poskytnuté aj Ústrediu práce, sociálnych vecí a rodiny v zmysle ust. § 28 písm. b) bod 1. zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti. Ako dotknutá osoba potvrdzujete a dávate súhlas na cezhraničné poskytnutie a sprístupnenie Vašich údajov aj do tretích krajín, ktoré nemusia zaručovať primeranú ochranu Vašich osobných údajov.

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.