Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (22), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Manažér nákupu, skladu a expedície

Manažér nákupu, skladu a expedície

Máte skúsenosti s riadením oblasti nákupu, skladu a expedície vo výrobnej spoločnosti? Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta.

Popis práce

- Definovanie a implementácia stratégie nákupu, dodávok a distribúcie materiálu, tovaru, surovín a strojov v súlade so stratégiou organizácie a s ohľadom na požiadavky ostatných útvarov a finančný rozpočet - Komplexné riadenie, plánovanie a vyhodnocovanie činností/aktivít súvisiacimi s nákupnými činnosťami spoločnosti - Koordinácia procesov spracovávania objednávok, ich zadávania do systému a spolupráce pri tvorbe plánu výroby - Konsolidácia operatívnej činnosti oddelení nákupu a skladov - Neustále zefektívňovanie procesov oddelení nákupu a skladov - Vybudovanie nákupného oddelenia s vedením zamestnancov nákupu na vyjednávanie nákupných cien a riadenie dodávateľov - Spolupodieľanie sa na implementácii nového ERP systému za tieto oddelenia - Sledovanie vývojových trendov, koordinácia procesov monitorovania a analyzovania trhu a dodacích podmienok k zaisteniu okamžitej alebo budúcej dostupnosti materiálu - Stanovanie výberových konaní na dodávateľov, koordinácia procesu hodnotenia a výberu dodávateľov nákupu a operatívny management dodávateľov vzhľadom k daným  parametrom a ekonomickej výhodnosti dodávok - Riadenie a koordinácia nákupu optimálneho množstva zásob pre spoločnosť- Vedenie obchodných rokovaní s potencionálnymi dodávateľmi, vyjednávanie a dohadovanie zmluvných podmienok - Analýza dodávateľského trhu a s tým spojený výber nových dodávateľov a komunikácia s nimi - Posúdenie a hodnotenie efektívnosti hospodárenia a výkonnosti zvereného úseku, nastavenia kontrolných mechanizmov - Tvorba príslušnej dokumentácie (smernice, dokumenty) v rámci riadenia nákupných procesov - Spolupráca s výrobou, plánovačom výroby a ďalšími oddeleniami spoločnosti - Zostavenie a správa rozpočtu nákupu - Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov rámci zvereného oddelenia

Predpoklady úspešného kandidáta

- Minimálne 5-ročná prax na podobnej pozícii najlepšie vo výrobnom podniku - Anglický jazyk (aktívne slovom a písmom) a nemecký jazyk (výhoda) - Obchodné vyjednávanie - Postupy tvorby kalkulácií a rozpočtov - Cenové analýzy, cenová politika, stanovení ceny - Postupy organizovania výberového procesu - Postupy hodnotenia dodávateľov - Finančné plánovanie - Analytické myslenie - Zvládania záťaže - Precíznosť (presnosť) - Komunikatívnosť - Spoľahlivosť - Vedenie ľudí (leadership) - Plánovanie a organizovanie

Ponúkané benefity

- práca v stabilnej spoločnosti, - priestor pre ďalšie vzdelávanie a osobný rozvoj, - notebook, mobilný telefón, - motivujúce bonusy k fixnému platu

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je výrobná spoločnosť.

Lokalita
Prešov
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
2.500 € fixná mzda vrátane variabilnej zložky + motivujúci ročný bonus
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska