Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (24), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.
Do dynamického tímu nášho klienta hľadáme šikovného kolegu, ktorý má dobré skúsenosti s procesmi získania, zhromažďovania a analýzy rôznych dát a informácií z rozmanitých zdrojov ohľadom konceptov nových produktov a ich prípadného zavádzania na trh.
- získava a analyzuje informácie o trhu a internom prostredí spoločnosti s ohľadom na produktové portfólio skupiny, na rôzne business iniciatívy a strategické zámery spoločnosti v oblasti jej ďalšieho vývoja, - vyhodnocuje výsledky a pripravuje správy podľa požiadaviek nadriadeného a úseku marketingu, - špecifikuje a koordinuje realizáciu marketingových prieskumov v súvislosti s analyzovanými konceptmi, - v prípade potreby realizuje prieskumy aj samostatne alebo v spolupráci s marketingovým analytikom a zaisťuje komunikáciu výsledkov - koordinuje spoluprácu s dodávateľmi v definovanej oblasti zodpovedností, - spracováva predbežný popis ponuky a business case (sumár situácie na trhu, predbežný business model, odhad trhového potenciálu, odhadovaný business plán, zhoda so stratégiou skupiny, fezabilitu projektu v spoločnosti), - definuje a koordinuje testovanie konceptu podľa špecifikovanej metodológie a na jeho základe spresňuje celý business case (cieľovú skupinu, zákaznícku cestu, marketingový mix, business model, business plán, potrebný technický vývoj a prípadne potrebné interné zmeny), - proaktívne a efektívne spolupracuje s kolegami z oddelenia marketingu ako aj z iných oddelení spoločnosti a skupiny ako aj s externými dodávateľmi.
- VŠ vzdelanie - odborné vedomosti a bohaté skúsenosti v oblasti strategického marketingu, prieskumu trhu a inovácie (design thinking, design of value propositions and business models, testing of business models) - ovládanie MS Word, Excel, PowerPoint na pokročilej úrovni - anglický jazyk - minimálne B2 úroveň aktívne - pozitívny vzťah k novým technológiám - veľmi dobré komunikačné, organizačné a prezentačné zručnosti - veľmi dobré analytické schopnosti - kritické a strategické myslenie - autonómia, proaktivita, zmysel pre tímovú prácu - spoľahlivosť, zodpovednosť, rozhodnosť, orientácia na plnenie cieľov.
- dynamické pracovné prostredie - priestor pre inovatívne návrhy v oblasti konceptov nových produktov - flexibilný pracovný čas - 3 dni dovolenky navyše
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti B2B.