Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (35), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Manažér účtovného oddelenia

Manažér účtovného oddelenia

Pre green-field projekt nášho klienta, dynamicky sa rozvíjajúceho poskytovateľa skladových a distribučných logistických služieb, hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Manažér účtovného oddelenia. Úspešný kandidát musí mať hands-on prístup k zvereným úlohám, výbornú znalosť platnej slovenskej legislatívy v oblasti účtovníctva a skúsenosti z pôsobenia na podobnej pozícii minimálne dva roky.

Popis práce

- strategické poradenstvo vedeniu spoločnosti v oblasti účtovníctva - zodpovednosť za budovanie a rozvoj moderného oddelenia účtovníctva a neskôr prevziať zodpovednosť aj za riadenie ľudských zdrojov - komunikácia s finančnou správou, daňovými poradcami a audítormi - zodpovednosť za platobný styk spoločnosti - tvorba mesačnej závierky vrátane tvorby rezerv - inventarizácia pohľadávok a záväzkov - zodpovednosť za vypracovanie mesačných výkazov nákladov a výnosov - nastavenie účtovných procesov vrátane metodiky účtovníctva kontroly dodávateľských faktúr - zodpovednosť za prípravu ročnej účtovnej závierky - zodpovednosť za mesačné spracovanie miezd - postupné prevzatie riadenia súvisiace so zabezpečením a riadením aktivít v oblasti personalistiky (príprava zmlúv a dodatkov k zmluvám, prihlasovanie do sociálnej a zdravotnej poisťovne, atď.) - riadenie personálnych nákladov/ Controlling/ Reporting - spolupráca na organizačnom zabezpečení fungovania spoločnosti - spolupráca na nastavení mzdovej politiky na základe diskusie s vedením spoločnosti

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií a účtovníctva alebo dostatočná prax v danej oblasti
  • minimálne 2- ročná skúsenosť na manažérskych pozíciách v uvedených oblastiach
  • aktívna znalosť nemeckého jazyka (B2-C1) a znalosť anglického jazyka (B2-C1) výhodou
  • znalosť podvojného účtovníctva na základe platnej slovenskej legislatívy
  • skúsenosti s vedením tímu spolupracovníkov (2 - 5 ľudí)
  • analytický, koncepčný spôsob myslenia
  • vysoká asertivita
  • veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
  • svedomitosť, orientácia na cieľ

Ponúkané benefity

  • pracovná zmluva na dobu neurčitú
  • atraktívne mzdové podmienky vrátane bonusov
  • adaptačný proces v Nemecku alebo v Poľsku
  • zaujímavé strategické výzvy
  • priateľská pracovná atmosféra

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je medzinárodne pôsobiaci poskytovateľ logistických služieb (3PL) so sídlom v Nemecku.

Lokalita
okres Senec
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
od 3.000 € (v závislosti od odborných skúsenosti kandidáta)
Pošlite mi životopis, rada sa vám budem venovať
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska