Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (22), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Manažér účtovného oddelenia

Manažér účtovného oddelenia

Pre green-field projekt nášho klienta, dynamicky sa rozvíjajúceho poskytovateľa skladových a distribučných logistických služieb, hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Manažér účtovného oddelenia. Úspešný kandidát musí mať hands-on prístup k zvereným úlohám, výbornú znalosť platnej slovenskej legislatívy v oblasti účtovníctva a skúsenosti z pôsobenia na podobnej pozícii minimálne dva roky.

Popis práce

- strategické poradenstvo vedeniu spoločnosti v oblasti účtovníctva - zodpovednosť za budovanie a rozvoj moderného oddelenia účtovníctva a neskôr prevziať zodpovednosť aj za riadenie ľudských zdrojov - komunikácia s finančnou správou, daňovými poradcami a audítormi - zodpovednosť za platobný styk spoločnosti - tvorba mesačnej závierky vrátane tvorby rezerv - inventarizácia pohľadávok a záväzkov - zodpovednosť za vypracovanie mesačných výkazov nákladov a výnosov - nastavenie účtovných procesov vrátane metodiky účtovníctva kontroly dodávateľských faktúr - zodpovednosť za prípravu ročnej účtovnej závierky - zodpovednosť za mesačné spracovanie miezd - postupné prevzatie riadenia súvisiace so zabezpečením a riadením aktivít v oblasti personalistiky (príprava zmlúv a dodatkov k zmluvám, prihlasovanie do sociálnej a zdravotnej poisťovne, atď.) - riadenie personálnych nákladov/ Controlling/ Reporting - spolupráca na organizačnom zabezpečení fungovania spoločnosti - spolupráca na nastavení mzdovej politiky na základe diskusie s vedením spoločnosti

Predpoklady úspešného kandidáta

- vysokoškolské vzdelanie v oblasti financií a účtovníctva alebo dostatočná prax v danej oblasti - minimálne 2- ročná skúsenosť na manažérskych pozíciách v uvedených oblastiach - aktívna znalosť nemeckého jazyka (B2-C1) a znalosť anglického jazyka (B2-C1) výhodou - znalosť podvojného účtovníctva na základe platnej slovenskej legislatívy - skúsenosti s vedením tímu spolupracovníkov (2 - 5 ľudí) - analytický, koncepčný spôsob myslenia - vysoká asertivita - veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti - svedomitosť, orientácia na cieľ

Ponúkané benefity

- pracovná zmluva na dobu neurčitú - atraktívne mzdové podmienky vrátane bonusov - adaptačný proces v Nemecku alebo v Poľsku - zaujímavé strategické výzvy - priateľská pracovná atmosféra

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je medzinárodne pôsobiaci poskytovateľ logistických služieb (3PL) so sídlom v Nemecku.

Lokalita
okres Senec
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
od 3.000 € (v závislosti od odborných skúsenosti kandidáta)
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska