Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (25), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Marketing Manager

Marketing Manager

Manažér marketingu by mal zohrávať kľúčovú úlohu vo vývoji marketingu spoločnosti, koordinovať všetky aktivity súvisiace s produktom a byť podporov predajného tímu. V budúcnosti bude odbornosť manažéra marketingu zásadne prispievať k smerovaniu spoločnosti a podpore predajného tímu pri dosahovaní ich cieľov. Dôležitá je ochota cestovať.

Popis práce

  • strategické plánovanie a koordinácia: vypracovanie a realizácia strategických marketingových plánov na podporu adopcie produktov a rastu príjmov, koordinácia medzifunkčných tímov (vrátane Výroby, V&V, Predajov) za účelom zaistenia súladu marketingových aktivít s cieľmi spoločnosti,pôsobenie ako centrálne kontaktné miesto pre všetky marketingové záležitosti v spoločnosti.
  • prieskum trhu a analýza: vykonávanie komplexného prieskumu trhu na identifikáciu trendov, konkurencie a potrieb zákazníkov, analýza trhových údajov na informovanie o vývoji produktov, stratégiách cenotvorby a pozícii na trhu
  • podpora vývoja produktov: úzka spolupráca s V&V, regulačnými a klinickými záležitosťami a kľúčovými špecialistami na produkty vo výrobe na podporu úsilia o vývoj produktov,zbieranie údajov z V&V a Výroby na preklad technických špecifikácií do presvedčivých hodnotových ponúk pre zákazníkov.
  • generovanie dôkazov a porovnávacie testy: dozor nad štúdiami na hodnotenie výkonnosti produktu a generovanie dôkazov,
  • analýza technických testovacích výsledkov produktu voči konkurentom na identifikáciu jedinečných predajných návrhov (USPs) a konkurenčných výhod.
  • podpora a školenie predajného tímu: poskytovanie kľúčovej podpory Predajnému tímu vývojom materiálov na predaj, prezentácií a literatúry o produktoch, vedenie/koordinácia s V&V pri školiacich reláciách produktov pre členov predajného tímu za účelom zabezpečenia dôkladného pochopenia funkcií a výhod produktu.
  • účasť na veľtrhoch a reprezentácia značky: identifikácia a koordinácia účasti na kľúčových medzinárodných veľtrhoch na prezentáciu produktov, zaistenie efektívnej reprezentácie značky a produktov spoločnosti na veľtrhoch a výstavách.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie v odbore marketing, podniková administratíva alebo príbuznom odbore.
  • angličtina, čeština - slovom aj písmom.
  • preukázateľné úspechy vo vyvíjaní a realizácii úspešných marketingových projektov alebo stratégií.
  • ideálna 2-3 ročná prax.
  • výborné analytické, komunikačné a prezentačné zručnosti.
  • silné vodcovské schopnosti a proaktívny prístup.
  • schopnosť samostatne pracovať, riadiť viaceré projekty a efektívne koordinovať medzifunkčné tímy.
  • tieto požiadavky poukazujú na vysokú úroveň odborných zručností a schopností, ktoré sú kľúčové pre úspešné zastávanie pozície manažéra marketingu.

Ponúkané benefity

  • po skúšobnej dobe a hodnotení možné zvýšenie platu,
  • rokuje sa o možnosti firemného auta,
  • možnosť vybudovať si vlastný tím po čase,
  • každoročné úpravy platov,
  • vstupenky na kultúrne podujatia,
  • organizácia vianočných večierkov pre zamestnancov,
  • permanentky na masáže a pedikúru,
  • organizácia wellness víkendov pre zamestnancov s rodinnými príslušníkmi.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je medzinárodná obchodno výrobná spoločnosť.

Lokalita
Hybrid
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzda
od 2.500€ brutto. V závislosti od skúseností uchádzača, po skúšobnej dobe a hodnotení možné zvýšenie platu.
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil