Senior online marketingový manažér s IT backgroundom
Ak si v online marketingu ako ryba vo vode, máme pre Teba skvelú pracovnú príležitosť!
Popis práce
analýza a návrh optimalizácie marketingových kampaní v spolupráci s junior online marketing špecialistom.
monitorovanie efektivity kampaní, navrhovanie a dodržiavanie stanovených KPIs a ROAS kampaní (Google Adwords, Meta Business manager, Mall, iné digitálne kanály…),
reporting výsledkov,
set-up a optimalizácia marketingových nástrojov,
analýza návštevnosti webu a návrh stratégie na zefektívnenie zákazníckej skúsenosti na webe,
návrh stratégie e-mail marketingových kampaní,
spolupráca s CZ divíziou a IT oddelením,
konzultácie a testovanie navrhovaných úprav naprieč e-shopmi, návrh vlastných riešení.
Predpoklady úspešného kandidáta
prax min. 2 roky na obdobnej pozícii podmienkou (online marketing, UX specialist - inhouse, agentúra, freelance),
anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
znalosť nástrojov:
Google tag manager - pokročilý (nastavovanie tagov, triggerov, custom HTML),
Meta Business manager - pokročilý (FB pixel, setup custom conversions, conversion API, Commerce manager),
skúsenosti s inými inzertnými portálmi výhodou (Mall, Heureka, Amazon),
Google ads, analytics, Google merchant center, Google search console, Google data studio - pokročilý (Google analytics 4 výhodou),
Mailchimp / Smartemailing / iný e-mailový software - pokročilý,
práca s platformou Shopify výhodou,
skúsenosti s UX výhodou,
znalosť HTML / PHP výhodou.
Podmienkou zaradenia do výberového konania je zaslanie CV s referenciami predchádzajúcich pracovných skúseností.
Ponúkané benefity
adekvátne finančné ohodnotenie,
preplácanie nadčasov,
provízne odmeny na základe dosiahnutých výsledkov,
Multisport karta, zamestnanecké zľavy,
kariérne vzdelávanie.
Pre koho budete pracovať?
Našim klientom je úspešné vydavateľstvo učebných materiálov.