Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (22), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Marketingový manažér

Marketingový manažér

Do tímu nášho klienta hľadáme na pozíciu Marketingový a PR manažér skúseného kandidáta, ktorý bude zodpovedať za vytvorenie, plánovanie a implementáciu stratégie pre celú skupinu. Marketingová a komunikačná stratégia je zameraná na klientov spoločnosti v krajinách strednej a západnej Európy. Hľadáme kandidáta s hands-on prístupom, ktorý bude zodpovedať za voľbu správnej kreatívy, nástrojov a komunikačných kanálov za účelom zvýšenia povedomia o spoločnosti, podpory jej imidžu, dobrého mena a naplnenia očakávaní jej klientov.

Popis práce

- navrhuje a zastrešuje realizáciu schválených aktivít v oblasti marketingu a PR stratégiu, - zodpovedá za kreatívu a vizuál marketingovej a PR komunikácie - dohliada na pravdivosť , aktuálnosť a dôveryhodnosť obsahu - uvádza na trh produkty či služby spoločnosti prostredníctvom predajných materiálov, reklamných aktivít a médií, - spolupracuje s reklamnými agentúrami, medical writermi, copywritermi a interným tímom na vývoji nových ideí a kampaní - zastrešuje oslovovanie, výber, prípravu zadaní a spoluprácu s dodávateľmi služieb v oblasti marketingu, online marketingu a PR aktivít v súlade zo schváleným rozpočtom - vytvára marketingové plány v súlade s cieľmi a dobrým menom / imidžom spoločnosti - zodpovedá za komunikáciu propagačných akcií a marketingových a PR plánov jednotlivým pobočkám a ostatným oddeleniam v rámci spoločnosti - rozvíja, motivuje a hodnotí tím zverených spolupracovníkov - riadi a poskytuje podporu pracovníkom pobočiek v jednotlivých krajinách za účelom vytvorenia a implementácie adekvátnej marketingovej a komunikačnej stratégie a taktiky, - implementuje marketingovú a komunikačnú stratégiu na základe prieskumu a analýzy zákazníkov v jednotlivých krajinách za účelom čo najlepšie zasiahnuť/osloviť cieľového zákazníka a dosiahnuť optimálnu efektívnosť a výkonnosť kampaní - komunikuje s PR a marketingovými agentúrami, pripravuje POS (point of sale) materiály, prezentácie, zadania a ďalšie súvisiace podklady pre kampane - vyhodnocuje cenové ponuky pre promočné aktivity a POS materiály - optimalizuje marketingové a PR kampane naprieč všetkými komunikačnými kanálmi - vyvíja stratégie a navrhuje implementáciu nových prvkov, nástrojov a procesov v rámci komunikácie - navrhuje a aktualizuje ročný marketingový plán a rozpočet - stanovuje kritériá na meranie efektivity realizovaných marketingových a komunikačných kampaní - je zodpovedný za zber, analýzu a reportovanie dát za účelom merania vplyvu marketingových nástrojov a vypracováva reporty pre vedenie spoločnosti - pozná konkurentov spoločnosti a pravidelne sleduje ich aktivity v oblasti marketingu a komunikácie za účelom zlepšovania a presného zacielenia komunikačných a marketingových aktivít spoločnosti - spolupracuje s rôznymi oddeleniami a kľúčovými obchodnými partnermi na definovaní a navrhovaní nových produktov alebo služieb - má aktuálny prehľad o súčasných ako aj vynárajúcich sa trendoch v oblasti marketingovej komunikácie a snaží sa ich aktívne využívať pri navrhovaní inovatívnych marketingových stratégií a nástrojov - zúčastňuje sa veľtrhov, konferencií a školení za účelom neustáleho odborného rastu a prehlbovania si znalosti o nových trendoch v oblasti digitálneho / online marketingu

Predpoklady úspešného kandidáta

- vysokoškolské vzdelanie v oblasti marketingu, ekonómie, medzinárodného obchodu - plynulá znalosť anglického jazyka slovom aj písmom (C1 –C2) - nemecký jazyk výhodou - pôsobenie na marketingových pozíciách v medicínskych spoločnostiach výhodou - prax z pôsobenia v marketingových alebo PR agentúrach je výhodou - kreatívne myslenie - skúsenosti zo zahraničia alebo účasť na zahraničných projektoch sú vítané - kvalitné praktické znalosti v oblasti marketingu a PR - dôkladná znalosť aktuálnych komunikačných kanálov, zodpovedajúcich nástrojov, ich efektívnosti a  možnosti využitia na predmetných trhoch - vynikajúce prezentačné a komunikačné zručnosti - schopnosť komunikovať a spolupracovať s oddeleniami naprieč spoločnosťou ale aj naprieč krajinami - schopnosť identifikovať potreby klientov a efektívne ich pretaviť do B2B a B2C marketingovej stratégie - reálne skúsenosti v oblasti riadenia marketingových projektov a zverených rozpočtov - ochota zúčastňovať sa služobných ciest do zahraničia - tímový hráč - manažérske zručnosti a reálne skúsenosti so zostavovaním a vedením tímu spolupracovníkov - dobré organizačné zručnosti a dobrý time management - ochota a odvaha rozvíjať a skúšať nové prístupy - proaktivita a sebamotivácia - schopnosť pracovať súbežne na viacerých projektoch (multitasking) - bezúhonnosť a etika

Ponúkané benefity

- práca v medzinárodnej spoločnosti - priestor pre realizáciu Vašich kreatívnych nápadov - stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ - dlhodobá pracovná perspektíva - možnosť kariérneho rastu - motivujúci odmeňovací systém podľa dosiahnutých výsledkov 

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je nadnárodná biotechnologická firma.

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
od 3.000 € brutto fix mesačne
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska