Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (24), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Procurement & Customer Service Specialist

Procurement & Customer Service Specialist

Pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť, hľadáme skúseného kandidáta na pozíciu Procurement & Customer Service Specialist.

Popis práce

  • budovanie vzťahov so zákazníkmi poskytovaním zákazníckej podpory s cieľom dosiahnuť dlhodobý úspech
  • spravovanie celého predajného cyklu nových projektov od nastavenia interných procesov až kým zákazník neschváli prvotnú výrobu
  • identifikovanie príležitostí pre rast s existujúcimi zákazníkmi a potenciálnymi zákazníckymi sieťami
  • príprava cien a cenníkov pre nové produkty a existujúce portfólio
  • spolu s manažérom kvality vykonávanie interných reklamácií a vyriešenie problémov
  • príprava a predkladanie reportov, prehľadov kľúčových funkčných ukazovateľov, monitorovanie ukazovateľov predaja (napr. štvrťročné výsledky predaja a ročné prognózy atď.)
  • identifikácia oblastí, ktoré je potrebné zlepšiť, aby sa zvyšovala výkonnosť a obchodné výsledky
  • rozvoj silných vzťahov so zainteresovanými stranami v obchode a strategickými dodávateľskými partnermi pre nárast biznisu
  • tvorba strategického prístupu k procesu obstarávania a správy materiálu pre nákup priameho a nepriameho tovaru a služieb
  • tvorba centralizovaného programu obstarávania, ktorý prinesie organizácii pridanú hodnotu
  • monitorovanie, analýza a vyjednávanie cenových ponúk s dodávateľmi vrátane vyjednávania dohôd o službách platobných podmienkach a zmluvách
  • vyhľadávanie nových dodávateľov za účelom zefektívnenia ekonomickej stránky biznisu
  • kontrola výdavkov a tvorba systém dlhodobého šetrenia nákladov na obstarávanie
  • podpora SC Manager pre nastavenie plánovacieho procesu
  • podpora supply chain tímu v prípade naliehavej potreby priamych materiálov
  • podpora plánovacieho tímu v prípade dovoleniek alebo inej neprítomnosti

Predpoklady úspešného kandidáta

  • ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • anglický jazyk - pokročilý
  • precíznosť, flexibilita a diskrétnosť
  • MS Office (Word, Excel) pokročilá úroveň

Ponúkané benefity

  • práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • doplnkové dôchodkové sporenie
  • individuálny bonus (vyplácaný na mesačnej báze)
  • čiastočné preplácanie nákladov na dochádzanie do zamestnania
  • odmeny vo výške 13-teho platu hodnotené na základe hospodárskeho výsledku spoločnosti a seniority zamestnanca- flexibilná pracovná doba

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je výrobná spoločnosť.

Lokalita
Levice okres
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzda
od 1.300€ brutto, v závislosti od skúseností vybraného kandidáta
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Silvia Stránska
Ing. Silvia Stránska