Späť na zoznam

Senior Accountant

Hľadáme pre klienta účtovníka/čku, ktorý bude zodpovedný za komplexné účtovnictvo. Viac

Senior Accountant

Popis práce

  • Samostatné spracovanie účtovníctva a vedenie účtov klientov.

  • Samostatné spracovanie účtovníctva a daňovej agendy klientov od A po Z.

  • Dôsledné dodržiavanie daňovej legislatívy (DPH, daň z príjmu právnických osôb a pod.) a termínov.

  • Zadávanie účtovných údajov do účtovného softvéru Microsoft NAV a vykonávanie súvisiacich účtovných úloh.

  • Aktívna komunikácia so zákazníkmi, aj v anglickom jazyku.

  • Účasť na konferenčných hovoroch, ak je to potrebné.

  • Pravidelné informovanie klientov o legislatívnych a zákonných zmenách.

  • Aktívna účasť na zaškoľovaní nových kolegov, ak je to potrebné.

  • Aktívne zapájanie sa do školení a samoštúdia v súvislosti so zmenami v legislatíve.

  • Spolupráca s tímom s cieľom dosiahnuť spoločné ciele, tímový hráč.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • Praxe v oblasti podvojného účtovníctva

  • Znalosť účtovnej legislatívy SR, DPH zákona a súvisiacich predpisov

  • Skúsenosť s Microsoft Dynamics NAV – výhodou, nie podmienkou

  • Anglický jazyk – lepšia stredne pokročilá úroveň (písomná aj ústna komunikácia s klientom)

  • Zodpovednosť, samostatnosť, presnosť a schopnosť dodržiavať termíny

Ponúkané benefity

  • Motivačný bonus: Po úspešnom absolvovaní prvého roka získate možnosť výkonnostného bonusu vo forme 13. platu. Výška bonusu závisí od individuálneho výkonu a výsledkov spoločnosti.

  • Flexibilita práce: Po úvodnom zaškolení Vám ponúkame možnosť pracovať z domu 3 až 4 dni v týždni po zaučení, aby ste mohli lepšie zosúladiť pracovný a súkromný život.

  • Moderné technické vybavenie: Notebook a služobný telefón s možnosťou využitia aj na súkromné účely.

  • Stravné: Stravné lístky v hodnote 7 € na deň, vyplácané priamo v čistom – mesačný príspevok až do výšky približne 154 €.

  • Firemná kultúra: Teambuildingové aktivity, spoločné obedy a príjemná pracovná atmosféra sú u nás samozrejmosťou.

  • Pracovné prostredie: Komfortné, moderné a profesionálne zázemie, kde sa budete cítiť dobre.

  • Externé a interné školenia.

Pre koho budete pracovať?

Klientom je medzinárodná účtovná spoločnosť.

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
možnosť nastúpiť čo najskôr
Mzda
od 2.600-2.700 € brutto. Výkonnostný bonus vo forme 13. platu nasledujúci rok.
Mám záujem o pozíciu
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil

Mám záujem o pozíciu

Zadajte meno
Zadajte priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Vyberte možnosť
Priložiť životopis
Presuňte sem súbor alebo kliknite (PDF, DOC, DOCX).
Priložte súbor
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Povedali o nás

Vrelo odporúčam. Veľmi ľudský a empatický prístup. Skvelé poradenstvo a záujem o kandidáta počas celého výberového procesu. Čo sa nevidí často. 🙂 Viac

Stella K.
Ekonóm Stavby

Ďakujem veľmi pekne za spoluprácu, pri ktorej ste mi ponúkli pracovné miesto, na ktorom pracujem. Vaša ponuka práce bola adekvátna k mojim skúsenostiam a praxi. Viac

Pavel K.
Department manager

Veľmi príjemný ľudský a profesionálny prístup, podpora a pomoc, otvorená komunikácia. Odporúčam. Skutočný partner pri hľadaní práce. Určite moja prvá voľba aj nabudúce. Viac

Monika K.
Senior Marketing specialist for International markets

Odporučujem na základe vlastnej skúsenosti a oceňujem profesionálny prístup agentúry, príjemnú komunikáciu a záujem o uchádzača až po podpísanie pracovnej … Viac

Marek Š.
CAD Junior

Personálnu agentúru PRO Business Solutions môžem na základe vlastnej pozitívnej skúsenosti len odporúčať. Ďakujem za profesionálnu podporu, skutočne proklientský prístup … Viac

Jana V.
Credit Analyst with German or French language

Personálna agentúra PRO Business Solutions mi poskytla profesionálne služby. Cesta od pracovnej ponuky až po podpis pracovnej zmluvy bola bezproblémová. Oceňujem aj … Viac

Miroslav H.
Redaktor spravodajského portálu

"Chcela by som vám zo srdca poďakovať za váš nadštandardný prístup, otvorenú a priateľskú komunikáciu. Poskytujete služby na mimoriadne vysokej úrovni, s akými … Viac

Magdalena E.
Accounting professional with fluent English language

Ďakujem za ústretovosť, profesionálny prístup, záujem a vynikajúcu komunikáciu. Viac

Klaudia S.
International Brand Manager

Celý výberový proces na moju pozíciu bol úplne bez problémov, oceňujem ochotu a profesionálny prístup personálnej agentúry PRO Business Solutions. Viac

Lucia H.
Redaktorka spravodajského portálu

Odporúčam personálnu agentúru PRO Business Solutions, na základe vlastnej skúsenosti. Oceňujem záujem, komunikáciu a korektný prístup, počas celého výberového konani… Viac

Konštantín S.
IT& Workflow Specialist

Ďakujem hlavne za ľudský prístup a prejavený záujem dokonca aj po úspešnom prijatí do zamestnania. Odporúčam! Viac

Pavol S.
Department manager

Moju skúsenosť s pani Harvaníkovou z personálnej agentúry PRO Business Solutions by som označil piatimi hviezdičkami. Pani Harvaníková, ktorá ma kontaktovala na… Viac

Bernard B.
Business & Process IT Specialist

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant
Senior Accountant