Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (46), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.
Máte niekoľkoročnú prax na pozícii Supervízora call centra a ste otvorený/á pre nové príležitosti? Máte písomný a hovorený prejav v nemeckom jazyku na veľmi dobrej úrovni? Máme pre Vás zaujímavú pracovnú príležitosť.
- príprava, dozor, úspešná prevádzka a realizácia inbound a outbound kampaní - manažment problémov v zákazníckom servise, plnenie úloh vybavovania reklamácií, efektívna podpora práce operátorov - zabezpečenie, aby sa práca vykonávala v súlade s pracovnými postupmi - vykonávanie úloh operatívneho riadenia (napr. zabezpečenie toku informácií) - školenia, training, profesionálny rozvoj operátorov, školenia kampaní, individuálne a skupinové povzbudzovanie, spätná väzba - vykonávanie úloh dohľadu súvisiacich so zabezpečením kvality (napr. počúvanie rozhovorov, ich vyhodnocovanie) - vypracovanie návrhov na zlepšenie predajných výsledkov - profesionálne zapojenie do výberu a integrácie zamestnancov - vykonávanie administratívnych úloh v systéme riadenia kampaní - správa databázy - reporting, hodnotenie výkonu - spolupráca s kolegami, v prípade potreby externými partnermi, aktívna účasť na interných stretnutiach - vykonávanie ďalších administratívnych úloh
- 3-5 rokov relevantnej odbornej praxe (Call centrum / Zákaznícky servis a telemarketing) - stredne pokročilá aktívna nemčina (písomne, ústne) - úroveň minimálne B2 - znalosť anglického jazyka je výhoda - vynikajúce komunikačné schopnosti a schopnosti riešiť problémy - logické myslenie - orientácia na výsledky, odhodlanie - empatická, trpezlivá, otvorená osobnosť; sebavedomá - primeraná úroveň znalosti MS Office (Excel, Word, PowerPoint atď.)
- práca v medzinárodnej spoločnosti - stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ - dlhodobá pracovná perspektíva - možnosť kariérneho rastu - motivujúce mesačné provízie podľa výkonu call centra
Našim klientom je nadnárodná biotechnologická firma.