Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (21), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Vedúci IT Integrácie

Vedúci IT Integrácie

Hľadáme skúseného a dynamického Vedúceho IT Integrácie, ktorý bude zodpovedný za riadenie a koordináciu všetkých aspektov IT integrácie spoločnosti. Ideálny kandidát bude mať silné technické zázemie, vynikajúce komunikačné schopnosti a schopnosť viesť tím odborníkov. Vašou úlohou bude zabezpečiť bezproblémovú integráciu rôznych IT systémov a aplikácií, optimalizovať procesy a podporovať inovatívne riešenia, ktoré prispejú k efektívnemu fungovaniu organizácie.

Popis práce

  • zodpovednosť za asistenciu vo všetkých aspektoch IT integrácie spoločnosti po zlúčení a akvizičných aktivitách. To zahŕňa vývoj a implementáciu stratégií, vyjednávanie a realizáciu transakcií a sledovanie výkonu po akvizícii a integrácii do IT prostredia,
  • správy pre riaditeľa skupiny IT
  • identifikovať a vyhľadávať ciele, budovať silné vzťahy s vlastníkmi podnikov
  • prioritizovať a hodnotiť potenciálne ciele, vrátane zosúladenia so všetkými zainteresovanými stranami
  • spolupracovať na všetkých kľúčových aspektoch integračného procesu od obchodného prípadu, due diligence až po integráciu
  • vytvárať a prezentovať materiály na odporúčanie investičných prípadov
  • riadiť finančný model/hodnotenie a due diligence proces, vrátane spolupráce s internými obchodnými jednotkami a firemnými funkciami, externými vlastníkmi podnikov a poskytovateľmi
  • spolupracovať s odborníkmi na jednotlivé oblasti interne aj externe pri príprave na integráciu.
  • zabezpečiť úspešnú integráciu
  • zodpovednosť za riadenie IT projektov

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vynikajúce komunikačné, prezentačné a medziľudské zručnosti.
  • min bakalársky titul v odbore technológie alebo informatiky
  • 3 roky skúseností s riadením oddelenia IT prevádzky
  • skúsenosti s riadením projektov s relevantnou praxou
  • timemanagment
  • nezávislý, metodický spôsob práce a iniciatíva
  • asertivita a odolnosť voči stresu
  • vysoko organizovaný s dôrazom na detail
  • skúsenosti s prácou s poskytovateľmi tretích strán
  • praktický prístup, technické nadšenie a orientácia na cieľ
  • proaktívne myslenie a konanie
  • analytické myslenie a schopnosť riešiť problémy
  • jazyky: plynulá angličtina, nemčina by bola výhodou

Ponúkané benefity

  • flexibilný pracovný čas  a 13. plat,bonusový system,
  • finančná odmena pri výročiach práce,
  • možnosť práce z domu 2 dni v týždni,
  • dodatočné voľno s odpracovanými rokmi,
  • dodatočné voľno na osobné špeciálne udalosti,
  • moderná infraštruktúra voľný pitný režim,
  • príspevok na rekreáciu multisportová karta,
  • tretí pilier dôchodkového zabezpečenia podpora profesionálneho a kariérneho rastu,
  • vzdelávania a školení podporné a tímové pracovné prostredie.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je popredný poskytovateľ riešení v oblasti priemyslu.

Lokalita
Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzda
od 3.800€ brutto + 13ty plat, bonusy.
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil