Back to list

The job offer has been filled

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (21), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Finančný manažér

Finančný manažér

Hľadáme skúseného Finančného manažéra. Táto pozícia vyžaduje silné finančné a analytické schopnosti, skúsenosti s riadením finančných procesov a schopnosť efektívne komunikovať na všetkých úrovniach organizácie. Ideálny kandidát by mal mať skúsenosti vo funkcii CFO alebo Finance Controllera, s dôrazom na finančné plánovanie a analýzu, riadenie výkonnosti, rozpočtovanie a finančné správy.

Job description

  • funkcia ako vedúci manažérskeho hlásenia skupiny, procesov plánovania rozpočtu a predpovedania a zabezpečte súlad s strategickými a operačnými cieľmi,
  • spolupráca s vyšším vedením a funkčnými lídrami pri vytváraní rozpočtov špecifických pre projekt, sledovaní aktuálnych výsledkov voči projekciám a prípadnom prispôsobovaní predpovedí,
  • viesť a realizujte pravidelnú analýzu odchýlok na vysvetlenie finančného výkonu voči rozpočtu, predpovedi a predchádzajúcim obdobiam a poskytnutie potrebných postrehov a protiopatrenia,
  • zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné finančné hlásenie s cieľom informovať kľúčových zainteresovaných o skutočných a predpovedaných výsledkoch, odchýlkach a ďalších,
  • presné a včasné finančné hlásenie v súlade s IFRS a firemnými pravidlami,
  • zodpovednosť za tím na kontrolu nákladového strediska sídla a skupinovú kontrolu funkčných nákladov,
  • poskytnite usmernenie tímom riadenia obchodných jednotiek a pobočiek,
  • podporujete školenie týkajúce sa riadiacich problémov,
  • pripravujete manuály kvality a pokyny pre konečných používateľov týkajúce sa procesov.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vzdelanie v oblasti účtovníctva,financií,riadenia alebo ekonómie,
  • analytické zručnosti, zameranosť na detail, schopnosť pracovať v rýchlom a dynamickom prostredí,
  • skúsenosti s riadením v oblasti výstavby závodov a v priemysle kapitálového tovaru,
  • tímový hráč a prozákaznícky orientovaný,
  • dobre komunikačné zručnosti na všetkých úrovniach obchodnej hierarchie a proaktívny prístup,
  • dobré pochopenie princípov finančnej konsolidácie, kľúčových finančných KPI, výkaz zisku a straty, bilancia, štruktúry nákladových stredísk a ich dynamika,
  • dobrá znalosť systému ERP IFS alebo SAP (FI/CO),
  • dobrá znalosť Microsoft Office, Excel,
  • plynulá znalosť angličtiny v písomnej a ústnej forme, dalšie jazyky sú výhodou.
  • dobrá znalosť Medzinárodných účtovných štandardov (IFRS).
  • silná odbornosť na analýzu zložitých finančných údajov a metrík a ich preklad do konkrétnych postrehov.
  • efektívna spolupráca s tímami, vrátane manažérov predaja, projektových manažérov a inžinierov.
  • schopnosť zvládať súčasne viaceré projekty a dodržiavať tesné termíny. 

Ponúkané benefity

  • flexibilný pracovný čas  a 13. plat,
  • finančná odmena pri výročiach práce,
  • možnosť práce z domu 2 dni v týždni,
  • dodatočné voľno s odpracovanými rokmi,
  • dodatočné voľno na osobné špeciálne udalosti,
  • moderná infraštruktúra voľný pitný režim,
  • príspevok na rekreáciu multisportová karta,
  • tretí pilier dôchodkového zabezpečenia podpora profesionálneho a kariérneho rastu,
  • vzdelávania a školení podporné a tímové pracovné prostredie.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je popredný poskytovateľ riešení v oblasti priemyslu.

Location
Bratislava
Employment ratio
Plný úväzok
Start date
ASAP
Salary
od 3.500€ brutto + 13ty plat
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil