Späť na vyhľadávanie

Asistentka v advokátskej kancelárii

Kandidátka po ukončení Obchodnej akadémie v Trebišove pokračovala vo vysokoškolskom štúdiu na Univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne, odbor ľudské zdroje a personalistika. Ešte počas štúdia na vysokej škole sa pravidelne zúčastňovala programu Work and travel trávila veľa času v USA, vďaka čomu má znalosť a používanie anglického jazyka v ústnej a písomnej forme na veľmi dobrej úrovni.

Kandidátku vnímame ako spoľahlivého a lojálneho človeka. V komunikácii je príjemná a pragmatická. Je stabilným zamestnancom (posledné zamestnania boli zastupovania počas dlhodobejšej PN alebo spoločnosť v krátkom čase skončila svoju činnosť). V práci je zodpovedná, spoľahlivá, flexibilná a je tímovým hráčom.

Kandidátka má dnes takmer 20-ročné skúsenosti z rôznych administratívnych pozícii najmä v medzinárodných share service centrách ako aj v zahraničnej poisťovni. Hoci mnohé pozície niesli názov Project manager, ako na pohovore vysvetlila, išlo vždy o koordinačno-administratívnu pozíciu, ktoré v sebe zahŕňala komunikáciu s miestnym tímom, s kolegami a klientmi zo zahraničia a administrácia projektov a pravidelné reportingy s definovanými KPI.
Kandidátka pracovala pre zamestnávateľov z rôznych krajín ako na príklad USA, UK, Benelux alebo Čína.

Vďaka skúsenostiam na týchto pozíciách sa stala aj IT zručnou. Na pokročilej úrovni ovláda MS Word a Excel, pracovala v SAP a v rôznych iných IT systémoch.

Počas svojho pôsobenia v zahraničí pôsobila na pozíciách, kde zastrešovala riešenie poistiek na autá a nehnuteľnosti, komunikovala s klientmi. Neskôr pracovala aj na reklamačnom oddelení a zaškoľovala aj nových kolegov. Vďaka tejto skúsenosti si vybudovala kvalitné komunikačné zručnosti aj v cudzom jazyku a schopnosť riešiť prípadné problémové situácie zo strany klientov s pokojom, profesionálne a s nadhľadom.

Určitý čas pracovala aj v rodinnej exekútorsko - právnickej firme, kde pomáhala s administratívnymi prácami office manažérke a pracovala aj na recepcii, kde zastrešovala komunikáciu s klientmi, organizáciou stretnutí a prípravou zasadačiek.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie
  • Vysokoškolské II. stupňa
Znaloť cudzích jazykov
  • Anglicky – expert (C2)
  • Francúzsky – začiatočník (A2)
  • Poľsky – mierne pokročilý (B1)
  • Rusky – mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
  • B
Zručnosti
  • Microsoft Office
  • ITIL framework
  • Teaching English as a Foreign Language (TEFL)
  • Prezentačné znalosti
  • Vyjednávanie
  • Komunikačné schopnosti
  • Analytické myslenie
  • Tímový manažment
  • SAP
  • Sales and Distribution (SD)
  • SalesForce
  • Dôraz na detaily
  • Stress management
  • Časový manažment
  • Jira Atlassian

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce
  • TPP
Preferované pozície
  • Asistentka v advokátskej kancelárii
Preferované lokalita
  • Bratislava
Očakávaná mzda
  • 1700€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.700€
Platba
Kontakt podľa cenníka od 29€ a 3.400€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 165919
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Spoločnosti PRO Business Solutions, s.r.o. udeľujem Súhlas s evidenciou a spracovaním osobných údajov v zmysle Zákona č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v nasledovnom znení:
„Týmto vyjadrujem ako dotknutá osoba svoj dobrovoľný súhlas so spracovaním, evidenciou a archiváciou svojich osobných údajov v rozsahu potrebnom na sprostredkovanie zamestnania, a to predovšetkým mena, priezviska, dátumu narodenia, adresy trvalého bydliska, titulu, dosiahnutého vzdelania, kontaktných údajov (číslo telefónu, príp. faxu a e-mailovej adresy), jazykových a počítačových znalostí, prípadne iných údajov uvedených v tomto formulári a priložených dokumentoch v zmysle nariadenia č. 2016/679 GDPR (ďalej len „osobné údaje“). Zároveň týmto potvrdzujem, že všetky údaje, ktoré som uviedol/uviedla vo svojom životopise a v žiadosti o zamestnanie, som poskytol/poskytla spoločnosti PRO Business Solutions, s.r.o. dobrovoľne a sú pravdivé. Súhlas udeľujem na dobu určitú v trvaní 3 rokov odo dňa zaradenia mojich osobných údajov do personálnej databázy alebo pokiaľ sa nerozhodnem svoj súhlas odvolať.“
Za akým účelom budú Vaše osobné údaje spracované?
Hlavným účelom spracovania, správy a archivácie Vašich osobných údajov je ich evidencia pre sprostredkovávanie (aj opakované) vhodnej pracovnej pozície u budúcich potenciálnych zamestnávateľov.
Akým spôsobom môžete odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov?
Váš súhlas môžete kedykoľvek odvolať prostredníctvom kontaktného mailu info@probs.sk
Komu budú poskytnuté Vaše osobné údaje?
Vaše osobné údaje budú v nevyhnutnom rozsahu poskytnuté výlučne potenciálnym zamestnávateľom v rámci plnenia vyššie uvedeného účelu ich spracúvania. Vaše osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia môžu byť zároveň z dôvodu splnenia právnej povinnosti poskytnuté aj Ústrediu práce, sociálnych vecí a rodiny v zmysle ust. § 28 písm. b) bod 1. zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti. Ako dotknutá osoba potvrdzujete a dávate súhlas na cezhraničné poskytnutie a sprístupnenie Vašich údajov aj do tretích krajín, ktoré nemusia zaručovať primeranú ochranu Vašich osobných údajov.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.