Kandidát je mladý muž s príjemnou komunikáciu a cca 5 rokmi skúseností v oblasti IT. Po ukončení Strednej priemyselnej školy elektrotechnickej vykonával prácu mimo obor - jednak sa hľadal, a tiež sa potreboval zdokonaliť v angličtine. Prvým zamestnaním v rámci IT bola pozícia Database Analyst / Support. Jeho úlohou bola starostlivosť o CRM databázu, jej údržba, nastavenie profilov, riešenie problémov s registráciou, robil reporty, štatistiky pre klientov spoločnosti. Po dvoch rokov stagnovala, chcel získať nové skúsenosti a sa posunúť ďalej.
Preto prijal pozíciu Operations Specialist v spoločnosti pôsobiacj v oblasti poisťovníctva. Tu pracoval s internými systémami, išlo o technickú a funkčnú podporu klientov v rôznych krajinách. Nastavoval platby, riešil problémy, poskytoval podporu. Po troch rokoch sa chcel opäť posunúť a prijal ponuku v spoločnosti, kde pôsobí doteraz na pozícii Service Desk Engineer T1 / IT Support. Opäť robí odporu na diaľku kolegom. Práca bo baví, avšak keďže ide o malú spoločnosť a nie je tu možnosť posunu, je otvorený pozícii, kde by jednak uplatnil svoje nadobudnuté skúsenosti a ďalej sa v tejto oblasti rozvíjal.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.