Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (23), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Vedúci/a predajne

Vedúci/a predajne

Hľadáme skúseného vedúceho/vedúcu predajne, ktorý/ktorá bude zodpovedný/á za celkový chod a výkonnosť novej predajne. Úspešný kandidát/ka bude mať skúsenosti s riadením prevádzky alebo ako zástupca, schopnosť efektívne komunikovať a viesť tím, ako aj schopnosť zvládať viaceré úlohy súčasne.

Popis práce

  • pripravovať zverenú predajňu ešte pred otvorením (70-200m2),
  • vyberať si kolegov a kolegyne do tímu, školiť a rozvíjať ich,
  • zodpovedať za zásobovanie predajne a navrhovať zaradenie nového sortimentu,
  • starať sa o image predajne podľa štandardov pre zaistenie celkovej spokojnosti zákazníkov,
  • nadväzovať a rozvíjať vzťahy so zákazníkmi, vytvárať výnimočnú zákaznícku skúsenosť a získavať spätnú väzbu,
  • zodpovedať za finančné výsledky a za planenie plánu predaja obchodu,
  • podieľať sa na realizácii marketingových aktivít,
  • organizovať, kontrolovať a hodnotiť prácu svojho tímu,
  • pravidelne organizovať schôdzky so zamestnancami predajne,
  • plánovať zmeny a riadiť prevádzkovú dobu a činnosť predajne.
  • 2 smeny od 6-22h, veduci mávajú ranne zmeny.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • nadšenie pre budovanie a rozvoj, pretože dostaneš vlastnú novú predajňu, ktorú si budeš spoluvytvárať a starať sa o ňu,
  • uvítame aspoň 2 roky skúsenosti s vedením maloformátových predajní alebo prevádzok rýchleho občerstvenia, privítame aj zástupcov vedúcich,
  • zákaznícky orientovaný a proaktívny prístup s úsmevom na tvári,
  • schopnosť viesť, koordinovať a motivovať tím, byť asertívny, empatický a mať sociálne zručnosti,
  • orientáciu na trhu, analytické a strategické zručnosti,
  • schopnosť plniť úlohy, dosahovať ciele, zvládať prácu v strese, rýchlo sa rozhodovať a riešiť problémy,
  • byť flexibilný, budeme mať otvorené aj cez víkendy,
  • znalosť práce v MS Office (Excel, Word, PowerPoint a Outlook),
  • angličtina na úrovni A2 a skúsenosti s riadeným zisku a strát sú výhodou.

Ponúkané benefity

  • kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti,
  • dni dovolenky naviac,
  • kompletné vstupné zaškolenie,
  • sociálny program, Firemné akcie, 
  • možnosť profesijného i osobného rastu,
  • rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov, 
  • voľna nad rámec zákona,  
  • benefit zľavových nákupov vo firemných prevádzkach.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom dcérska spoločnosť pre nadnárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti veľkoobchodu.

Lokalita
bratislavský kraj
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
Asap/ Dohodou
Mzda
od 1.500€ brutto
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil