Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (21), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.
Do tímu nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta / kandidátku na administratívnu pomoc v právnickej kancelárii.
- vykonávanie bežných administratívnych prác v kancelárii - vybavovanie mailov, pošty, telefonátov, kopírovanie dokumentov, evidencia účtovných podkladov, pomoc pri príprave právnych podkladov, komunikácia s klientmi.
- Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý - strojopis - pokročilý - zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam, - lojálnosť - komunikatívnosť - reprezentatívne vystupovanie osobne i telefonicky - vodičský preukaz B
- polročné bonusy podľa pracovných výsledkov - služobný telefón aj na súkromné účely - práca v mladom ambicióznom kolektíve s aktívnym postojom ku výzvam, profesionálnym myslením a pozitívnym prístupom ku klientom - pracovisko v širšom centre Bratislavy – pri OD Centrál.
Našim klientom je advokátska kancelária poskytujúca právne služby