Späť na zoznam

Bussiness Controller

Pre nášho klienta, výrobno obchodnú spoločnosť, hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Bussiness Controller.. Viac

Bussiness Controller

Popis práce

  • 1. Riadenie obchodného príjmu (Gross to Net)

    • Analýza rozdielu medzi hrubým a čistým príjmom (napr. zohľadnenie zliav, rabatov, bonusov pre zákazníkov, promo akcií).
    • Monitorovanie a kontrola obchodných podmienok so zákazníkmi.
    • Spolupráca s obchodným tímom pri nastavovaní cenovej stratégie a rabatovej politiky.

    2. Finančné plánovanie a forecasty

    • Príprava mesačných, kvartálnych a ročných forecastov tržieb.
    • Sledovanie odchýlok medzi skutočnosťou a plánom, identifikácia príčin (napr. výpadky predaja, neefektívne promá).
    • Pomoc pri tvorbe rozpočtov (budgeting).

    3. Podpora rozhodovania pre obchodný tím

    • Poskytovanie dát a reportov na základe predajných výsledkov.
    • Hodnotenie výkonnosti promo akcií – čo funguje a čo nie.
    • Odporúčania pre zlepšenie ziskovosti jednotlivých kanálov, zákazníkov alebo produktov.

    4. Analýza profitability

    • Výpočty marží na úrovni produktov, zákazníkov alebo distribučných kanálov.
    • Odhaľovanie nízko ziskových aktivít a navrhovanie optimalizácií.

    5. Spolupráca s oddeleniami:

    • Sales (obchod) – pri plánovaní cieľov, akcií a predajných stratégií.
    • Marketing – pri kampaniach a ich dopade na tržby.
    • Finance – kvôli presnému vykazovaniu a kontrolám.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • Silné analytické myslenie a práca s dátami (Excel, Power BI, ERP...).
  • Znalosť finančných a obchodných ukazovateľov.
  • Skúsenosti s FMCG segmentom a rýchlosťou trhu výhodou
  • Komunikačné schopnosti – pre cross-funkčnú spoluprácu.
  • Znalosť princípov trade marketingu, pricingu, promo efektivity.

Ponúkané benefity

  • práca v stabilnej, prosperujúcej, nadnárodnej spoločnosti,
  • pružný pracovný čas pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod.,
  • začína od symbolickej sumy na obed,
  • možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu,
  • rozvoj zamestnancov formou vzdelávania,
  • balíček rôznych benefitov v hodnote 280 € ​,
  • príspevok na dôchodkové sporenie,
  • niekoľkokrát do roka darčeky pre zamestnancov v podobe produktov spoločnosti.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je výrobno-obchodná spoločnosť.

Lokalita
Trnavský kraj
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
Mzda
od 2.500 € brutto a viac + 20% mesačné odmeny. Nástupná základná mzda je priamo závislá od skúseností kandidáta a jej výška bude predmetom osobného stretnutia.
Mám záujem o pozíciu
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil

Mám záujem o pozíciu

Zadajte meno
Zadajte priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Vyberte možnosť
Priložiť životopis
Presuňte sem súbor alebo kliknite (PDF).
Priložte súbor
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Povedali o nás

S personálnou agentúrou PRO Business Solutions som bola spokojná. Komunikácia na úrovni, veľmi milá pani, ktorá so mnou komunikovala, bez zbytočných stresov (p. Šottníkov… Viac

Katarína T.
Cash Applicator

Za mňa máte tie najlepšie referencie a určite, ak bude treba, budem v budúcnosti využívať práve Vaše služby. Váš prístup bol totiž na vysoko profesionálnej úrovni. Viac

Tomáš P.
Manažér účtovného oddelenia

Agentúru vrelo odporúčam. Oceňujem profesionálny prístup, záujem o uchádzača až do nástupu do nového zamestnania, podporu, rady a príjemnú komunikáciu. Ďakujem. Viac

Drahoslava D.
Manažér vývoja a implementácie technológií

Profesionálny prístup, ústretová komunikácia, podpora, povzbudenie, rady, ako sa pripraviť na pohovor. Záujem o kandidáta aj počas ďalších kôl výberového konania, ktoré u… Viac

Dana B.
Senior Accountant

Ďakujem veľmi pekne za spoluprácu, pri ktorej ste mi ponúkli pracovné miesto, na ktorom pracujem. Vaša ponuka práce bola adekvátna k mojim skúsenostiam a praxi. Viac

Pavel K.
Department manager

Rada by som vyzdvihla profesionálny a zároveň veľmi ľudský až empatický prístup ku kandidátovi. Aj vďaka odborným radám a motivácii som získala svoj dream job 😊 Pra… Viac

Alena K.
Finančný účtovník

V personálnej agentúre PRO Business Solutions ma odporučili na pracovnú pozíciu úplne šitú na moju mieru. Veľmi som spokojná s touto prácou a každému odpor… Viac

Jana S.
Credit Analyst with German or French language

Personálna agentúra PRO Business Solutions mi poskytla profesionálne služby. Cesta od pracovnej ponuky až po podpis pracovnej zmluvy bola bezproblémová. Oceňujem aj … Viac

Miroslav H.
Redaktor spravodajského portálu

Mala som super prácu no vďaka Vám som našla novú úžasnú prácu, ale že dream Job! 😊 ďakujem, ste super Viac

Andrea F.
Senior Accountant/Office Manager

Odporúčam personálnu agentúru PRO Business Solutions, na základe vlastnej skúsenosti. Oceňujem záujem, komunikáciu a korektný prístup, počas celého výberového konani… Viac

Konštantín S.
IT& Workflow Specialist

Chcel by som Vám poďakovať i keď ešte nepoznáme výsledok pohovoru, za výborný servis a starostlivosť o uchádzača o zamestnanie. Zatiaľ sa všetko udialo exp… Viac

Michal Č.
Supply Chain Coordinator

Bol som skeptický s personálnymi agentúrami, ale vy ste zmenili môj názor. Myslím si, že robíte svoju prácu veľmi dobre a viete veľmi efektívne komunikovať a ri… Viac

Jozef H.
Laboratory Information System Specialist

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller