Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (20), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Bussiness Controller

Pre nášho klienta, výrobno obchodnú spoločnosť, hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Bussiness Controller.. Viac

Popis práce

  • 1. Riadenie obchodného príjmu (Gross to Net)

    • Analýza rozdielu medzi hrubým a čistým príjmom (napr. zohľadnenie zliav, rabatov, bonusov pre zákazníkov, promo akcií).
    • Monitorovanie a kontrola obchodných podmienok so zákazníkmi.
    • Spolupráca s obchodným tímom pri nastavovaní cenovej stratégie a rabatovej politiky.

    2. Finančné plánovanie a forecasty

    • Príprava mesačných, kvartálnych a ročných forecastov tržieb.
    • Sledovanie odchýlok medzi skutočnosťou a plánom, identifikácia príčin (napr. výpadky predaja, neefektívne promá).
    • Pomoc pri tvorbe rozpočtov (budgeting).

    3. Podpora rozhodovania pre obchodný tím

    • Poskytovanie dát a reportov na základe predajných výsledkov.
    • Hodnotenie výkonnosti promo akcií – čo funguje a čo nie.
    • Odporúčania pre zlepšenie ziskovosti jednotlivých kanálov, zákazníkov alebo produktov.

    4. Analýza profitability

    • Výpočty marží na úrovni produktov, zákazníkov alebo distribučných kanálov.
    • Odhaľovanie nízko ziskových aktivít a navrhovanie optimalizácií.

    5. Spolupráca s oddeleniami:

    • Sales (obchod) – pri plánovaní cieľov, akcií a predajných stratégií.
    • Marketing – pri kampaniach a ich dopade na tržby.
    • Finance – kvôli presnému vykazovaniu a kontrolám.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • Silné analytické myslenie a práca s dátami (Excel, Power BI, ERP...).
  • Znalosť finančných a obchodných ukazovateľov.
  • Skúsenosti s FMCG segmentom a rýchlosťou trhu výhodou
  • Komunikačné schopnosti – pre cross-funkčnú spoluprácu.
  • Znalosť princípov trade marketingu, pricingu, promo efektivity.

Ponúkané benefity

  • práca v stabilnej, prosperujúcej, nadnárodnej spoločnosti,
  • pružný pracovný čas pevná pracovná doba od 9.00 do 14.00 hod.,
  • začína od symbolickej sumy na obed,
  • možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu,
  • rozvoj zamestnancov formou vzdelávania,
  • balíček rôznych benefitov v hodnote 280 € ​,
  • príspevok na dôchodkové sporenie,
  • niekoľkokrát do roka darčeky pre zamestnancov v podobe produktov spoločnosti.

Pre koho budete pracovať?

Našim klientom je výrobno-obchodná spoločnosť.

Lokalita
Trnavský kraj
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
Mzda
od 2.500 € brutto a viac + 20% mesačné odmeny. Nástupná základná mzda je priamo závislá od skúseností kandidáta a jej výška bude predmetom osobného stretnutia.
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil – PRO Business Solutions

Povedali o nás

Chcel by som Vám poďakovať i keď ešte nepoznáme výsledok pohovoru, za výborný servis a starostlivosť o uchádzača o zamestnanie. Zatiaľ sa všetko udialo exp… Viac

Michal Č.
Supply Chain Coordinator

"Professionals." Viac

Ľuboš H.
Finance Controller

"Ďakujem za profesionálnu a príjemnú spoluprácu pri sprostredkovaní zamestnania, agentúru PRO Business Solutions odporúčam." Viac

Anna Ž.
Manažér zákazníckeho servisu pre región CEE

Vrelo odporúčam. Veľmi ľudský a empatický prístup. Skvelé poradenstvo a záujem o kandidáta počas celého výberového procesu. Čo sa nevidí často. 🙂 Viac

Stella K.
Ekonóm Stavby

V personálnej agentúre PRO Business Solutions ma odporučili na pracovnú pozíciu úplne šitú na moju mieru. Veľmi som spokojná s touto prácou a každému odpor… Viac

Jana S.
Credit Analyst with German or French language

"Dobrý prístup, skvelé rady na pohovor." Viac

Marek P.
Finance Controller

Od začátku výběrového řízení profesionální přístup, se zaměřením na veškeré detaily, a přitom velmi pěkně "lidsky" aplikovaný. Výborný průvodce a podpora celým … Viac

David M.
Head of Sales ČR

"Chcem sa poďakovať agentúre PRO Business Solutions za vynikajúcu spoluprácu pri hľadaní zamestnania. Vďaka ich profesionálnemu prístupu a osobnému prispôsobeniu sa mojim… Viac

Miroslav C.
Facility manažér polikliniky

Profesionálny prístup, ústretová komunikácia, podpora, povzbudenie, rady, ako sa pripraviť na pohovor. Záujem o kandidáta aj počas ďalších kôl výberového konania, ktoré u… Viac

Dana B.
Senior Accountant

Agentúru vrelo odporúčam. Oceňujem profesionálny prístup, záujem o uchádzača až do nástupu do nového zamestnania, podporu, rady a príjemnú komunikáciu. Ďakujem. Viac

Drahoslava D.
Manažér vývoja a implementácie technológií

"Ďakujem za profesionálny prístup Vašej personálnej agentúry a obzvlášť Vás osobne pri hľadaní zamestnania. Určite by som Vaše služby doporučil každému, kto hľadá zamest… Viac

Ivan L.
Area Sales Manager

Mala som super prácu no vďaka Vám som našla novú úžasnú prácu, ale že dream Job! 😊 ďakujem, ste super Viac

Andrea F.
Senior Accountant/Office Manager

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller
Bussiness Controller