Všetky služby

Psychologická podpora v kríze

Psychologická podpora v kríze

V akých oblastiach Vám podpora psychológa v krízovej situácii pomôže?

Správna a cielená podpora zamestnancov v čase krízy je dôležitá pre jej efektívne zvládnutie a prekonanie.

V stave krízy, ako je napríklad karanténa, organizačná zmena, akvizícia spoločnosti, komunikáciu smerom von Vám pomáhajú zvládať PR agentúry, ale rovnako dôležitá je aj komunikácia smerom dovnútra firmy. Pri internej komunikácii Vám môže pomôcť podpora psychológa.

Psychologická podpora pre riadiacich pracovníkov

– monitoring „nastavenia“ nálad v spoločnosti počas krízy

– podchytenie nežiadúcich reakcií ako negatívne nálady, podráždenosť, frustrácia, strach, hnev

– spôsob, forma a frekvencia komunikácie so zamestnancami

– poďakovanie, pozitívna spätná väzba, vyjadrenie podpory, solidarity

– dôraz na vízie, ciele, pozitívne správy

– komunikácia obmedzení, ale aj benefitov, ktoré vyplývajú zo súčasného stavu

Psychologická podpora pre zamestnancov

– možnosť konzultácie pre jednotlivcov alebo skupinu

– priestor pre riešenie individuálnych problémov zamestnancov a ich podpora

– práca s neželanými emóciami

– práca s neželanými myšlienkami

– udržanie pracovných návykov, udržanie rovnováhy medzi prácou a oddychom

Psychológ: Mgr. Martin Miler

V oblasti práce s ľuďmi sa pohybuje od skončenia štúdia psychológie v Trnave v roku 1998.

Za sebou má viac ako 10 000 hodín psychoterapeutickej praxe, 2 500 hodín poradenskej praxe, 1 000 hodín lektorskej/facilitátorskej praxe, 500 hodín supervízorskej praxe, 300 hodín odborného prednášania, 100 hodín koučovania.

Bol som členom Rady a Prezídia Slovenskej komory psychológov, neskôr jej prezidentom.

Stiahnite si produktový list a budete ho mať poruke vždy, keď službu budete potrebovať.

Stiahnuť produktový list

Povedali o nás

Klienti

Naše služby už využilo viac ako 70 klientov, medzi nimi aj: