Kandidátka má ukončenú Obchodnú akadémiu v Bratislave. Hneď po škole sa zamestnala v administratívnej oblasti, v ktorej má dnes už viac ako 15-ročné skúsenosti.
Pracovala ako asistentka vedúceho katedry na univerzite, ako asistentka konateľa, generálneho riaditeľa. Posledných sedem rokov pôsobí v advokátskej kancelárii na pozícii Office manager. Práca v advokátskej kancelárii ju napĺňa, ale na aktuálnom pracovisku sa zmenili pomery, štýl práce a fungovania spoločnosti, ktorý plne nezodpovedá jej nastaveniu. Veľa ľudí zo spoločnosti odišlo a kvantum práce sa nepomerne navýšilo. Hoci je kandidátka veľmi pracovitá a má veľmi rada v práci rozmanitosť a nevadí jej ani multitasking, aktuálne jej už neostáva priestor na zdravé nastavenie work-life rovnováhy.
To je aj dôvod prečo sa rozhodla obzerať sa na trhu práce po nových možnostiach.
Kandidátka má výborné skúsenosti v oblasti administratívnej agendy ako je organizovanie pracovných stretnutí, organizovania pracovných kalendárov nadriadeného, zabezpečovanie kancelárskych potrieb a prípravy podkladov pre účtovné oddelenie. Posledných sedem rokov pracovala aj s elektronickou schránkou Slovensko.sk.
Medzi jej základné zodpovednosti patrilo spracovanie emailovej a telefonickej komunikácia s klientmi, štátnymi inštitúciami a príslušnými úradmi, príprava a spracovanie podkladov pre účtovníctvo, príjem, kontrola a evidencia prijatých a odoslaných faktúr, evidencia, skenovanie a archivácia dokumentov a zmlúv, poskytovanie administratívnej podpory právnikom vrátane písomnej úpravy dokumentov, spracovanie došlej a odoslanej pošty, fyzickej, aj prostredníctvom elektronickej schránky.
Kandidátka samu seba vníma ako veľmi pracovitého, čestného a lojálneho človeka. V práci je tímovým hráčom a je diskrétna. Vie zvládať pracovnú agendu aj od viacerých šéfov naraz. Zvláda bežnú komunikáciu s klientmi aj v angličtine. Dobrá pracovná atmosféra a príjemný ale zároveň odborne zdatný kolektív je pre ňu dôležitý.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.