Späť na vyhľadávanie

ADMINISTRATÍVA

Kandidátka má ukončené vysokoškolské štúdium na Filozofyckej fakulte UK – politológia a andragogika. Vo vyšších ročníkoch sa kandidátka zamerala viac na politológiu, pretože jej plánom bolo pracovať v oblasti štátnej správy a zahraničných vzťahov. Počas svojej doterajšej praxe získala mnohoročné skúsenosti na referentských a administratívnych pozíciách na rôznych ministerstvách. Hoci by sa na prvý pohľad mohlo zdať, že ak ide o štátnu správu, kandidátka vykonávala nezaujímavé a veľmi rutinné práce. V tomto prípade však išlo o pracovné náplne, ktoré od kandidátky vyžadovali nielen dobré znalosti administratívnych procesov, ale aj veľmi dobré štylistické znalosti, zručnosti čo sa týka úpravy dokumentov, komunikáciu v cudzom jazyku a znalosť rôznych legislatívnych predpisov. Kandidátka vníma samu seba ako človeka, ktorý je vo svojej práci perfekcionista. Je dynamická s dobrými organizačnými schopnosťami ako aj schopná fungovať multitaskingovo. Je tímový hráč, ktorý vie tvrdo pracovať a zvládať prekážky ako aj pracovať pod stresom. Je spoľahlivá a dôkladná. Je lojálnym zamestnancom, ktorý preferuje dlhodobú a stabilnú prácu. Čo sa týka pracovného prostredia, je pre ňu dôležitá transparentné komunikácia, podpora samostatného a zodpovedného plnenia zadaných úloh. Veľmi oceňuje pragmatickú a korektnú spoluprácu. Kandidátka má bohaté skúsenosti v oblasti administratívy a s organizovaním pracovných stretnutí s klientmi. Počas svojho aktuálneho pôsobenia na Ústredí práce, sociálnych vecí a rodiny spracováva podklady v rámci správnych konaní ako aj dokumentov v rámci platformy e-Slovensko. V rámci tejto platformy riešila prvotný aj druhotný kontakt s klientom (fyzickými osobami) a zároveň spolupracovala pri príprave vyjadrení pre klientov na základe záverov generálnej prokuratúry, ktoré sa týkali vrátenia finančných príspevkov. Počas svojej kariéry získala skúsenosti aj s prácou v rôznych iných programoch ako napríklad IS DMS, Apple, Miscrosoft. Okrem toho má kandidátka skúsenosti aj s prípravou projektových dokumentov, ktoré získala počas svojho pôsobenia na MZV SR ako Národný administrátor projektovej schémy spoločných projektov SR a OECD. Pripravovala podklady pre štátnych tajomníkov a pripravovala koordinačné výbory. Má skúsenosti aj s prípravou podkladov pre verejné obstarávanie ako aj podkladov pre finančný kontroling. V rokoch 2016- 2022 bola s rodinných dôvod v zahraničí v Grécku, kde jej syn podstupoval liečbu. Počas tohto obdobia pracovala online pre zahraničné obchodné spoločnosti, kde pôsobila ako marketingový koordinátor a komplexne riešila objednávky od klientov. Aktuálne sa kandidátka rozhodla odísť zo štátnej správy kvôli meniacim sa pracovným pomerom.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)
  • Maďarsky – mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

  • A
  • B

Zručnosti

  • komunikačné a organizačné schopnosti
  • práca s ľuďmi
  • flexibilita
  • prispôsobivosť

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • ADMINISTRATÍVA
  • ADMINISTRATÍVA
  • Asistent
  • Asistentka v advokátskej kancelárii

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 1600€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.600 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 3.200€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 165941
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Služby personálnej agentúry PRO Business Solutions využívame hlavne pri vyhľadávaní kandidátov na náročné pozície, ktoré vyžadujú špecifické vzdelanie a neobvyklé s… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Manažér vývoja a implementácie technológií, Marketingový manažér, Senior Marketi…

Ing. Zuzana Chrenčíková
HR Manager / Senior Executive, Cord Blood Center AG

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Mária helped me to find employees for a newly created company. Although the task was no so simple, it has been done well and fast. I also appreciate Mária’s very positi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
CAx/PLM sales engineer

Grzegorz Kazimierczak
President, GM System Integracja Systemow Inzynierskich Sp. z o.o.

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

"I just wanted to thank you for your dedication, work, and great results. It's really an honor to work with an agency that is so committed in finding quality candidates in short pe… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Technical support, Sales Representative

Ursula Kremenić, M.A.Psych.
Alarm automatika d.o.o.

"We are very satisfied with the process of Executive Search, the proposed candidates and the fact that we could have a new Finance manager onboard in such a short time." Viac

Úspešne obsadené pozície:
Plant Manager, Finance Manager, Accounting Manager, Quality Manager

Stefan VANDEPAER
Group Finance Director, ASPEL Group

,,Spolupráca s PRO Business Solutions bola veľmi profesionálna a promptná. Výsledok bol veľmi pozitívny a to úspešným rozšírením nášho pracovného tímu vhodným kandid… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Tester

Lenka Bokesová
Test and Release Manager, Retailsoft, s. r. o., súčasť skupiny Bovertis

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions hodnotím po osobnej skúsenosti s výberom nového člena tímu ako vysoko nadštandardnú. Veľmi oceňujem spôsob komuni… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Trade Marketing Specialist

Mariana Drobulová
Channel and trade marketing manager, Karlovarské minerální vody, a.s.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941
165941