Kandidátka je príjemná, komunikatívna, mladá žena. Aktívne hovorí nemecky a má základy angličtiny. Čo sa týka práce, je dochvíľna, zodpovedná a začatú prácu sa vždy snaží dokončiť. Snaží sa eliminovať konflikty, aby sa na pracovisku neviedli žabomyšie vojny. Je skôr rozumný typ manažéra a veci rieši rozumom, ale zároveň ľudsky. Zastáva názor, že veci je dobré vydiskutovať a nevie sa dohodnúť iba vtedy, keď sa niekomu nechce pracovať. Ľudí treba počúvať a hľadať, aby veci išli lepšie.
Prvý zamestnaním kandidátky bola pozícia Servisného poradcu v banke, bola to tvrdá, ale užitočná škola a dala jej veľa. Naučila sa pracovať s aplikáciami, komunikovať s klientmi a mnoho skúsenosti využíva doteraz. Na ďalšej pozícii Telefonický operátor nadobudla kandidátka komunikačné zručnosti, riešila fakturáciu, naučila sa rýchlo reagovať. Ďalším pôsobiskom kandidátky bola spoločnosť, kde pôsobila na pozícii Brand Manager. Išlo skôr o rozšírenú pozíciu store managera. Bola manažérom predajne, mala na starosti 5 – 6 ľudí a v jej kompetencii bolo vedenie prevádzky a ľudí, sales manažment, riešila finančné plány. Po troch rokoch sa chcela kandidátka posunúť, a tak prijala miesto Asistentky vedenia. Bola podporou pre konateľa aj kolegov, ale keď sa vracala z materskej dovolenky, tak firma prepúšťala a jej miesto bolo zrušené.
Následne kandidátka prijala pozíciu Odbytový manažér. Išlo o obchodnú pozíciu, prezentovala firmu a hľadala pre firmu zákazky. Prínosom pre ňu bolo, že jej zamestnávateľ umožniť absolvovať rôzne obchodné, prezentačné a komunikačné školenia. Keďže ale v tejto oblasti bola veľká korupcia, jej práca neprinášala výsledky a ani ju nenapĺňala. Ďalším pôsobiskom kandidátky bola pozícia Špecialista transport security. V podstate riadila kamiónovú dopravu, riešila z bezpečnostnou službou trasovanie. Problémom bolo, že pracovala od 14:00 – 22:00, čo nebolo dlhodobo zlúčiteľné s rodinným životom. Preto si hľadala nové zamestnanie a ďalšie necelé štyri roky pôsobila ako HR manažér a podpora finančného oddelenia. Bola pravou rukou majiteľa, zodpovedala za back-office. Po corone však firma mala ťažkosti a vyplácala iba 60% - 80% platu, čo nebolo dlho udržateľné, preto si musela hľadať novú prácu.
Posledným pôsobiskom kandidátky bola pozícia Office manager. Bola zodpovedná za chod pobočky, riešila zmluvy pre zamestnancov, komunikovala s poisťovňami, pripravovala podklady pre účtovníčky na Slovensku aj Rakúsku. Firma sa ale dostala do finančných problémov a nakoľko jej opakovane nebola vyplatená mzda, rozhodla sa pracovný pomer ukončiť. V súčasnosti si aktívne hľadá prácu a v prípade možnosti by prijala aj prácu na rakúsku zmluvu.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.