Späť na vyhľadávanie

ADMINISTRATÍVA

Kandidátka má ukončené vysokoškolské vzdelanie na Vysokej škole zdravotníctva a sociálnej práce Sv. Alžbety v Bratislave, ktoré sa si rozhodla spraviť už počas svojho profesného života. Po ukončení hotelovej akadémie ako zmaturovaná stredoškoláčka pôsobila nejaký čas v oblasti cestovného ruchu, ale veľmi skoro zistila, že za podmienok aké na našom trhu sú, nedokáže v tomto sektore dlhodobo pracovať. Spravila si rekvalifikačné kurzy v oblasti účtovníctva a takmer hneď sa pracovne zamerala na ekonomicko- administratívnu činnosť. Ako administratívna podpora a odborná asistentka má dnes už viac ako 15- ročné skúsenosti. Na asistentských pozíciách pracovala pre medzinárodné obchodno-predajné automobilové spoločnosti, pre generálneho riaditeľa v oblasti poskytovania finančných produktov a tiež pre dopravného znalca. Kandidátka je v komunikácii príjemná a uvážlivá. Samu seba vníma ako lojálneho a dôveryhodného človeka. Je proaktívna pri riešení pridelenej agendy a má veľmi dobré organizačné zručnosti a nie je jej cudzí ani multitasking. Je trpezlivá a má dobru sebadisciplínu a vytrvalosť pri riešení zadaných úloh. Vzniknuté stresové situácie vie riešiť s nadhľadom. Kandidátka získala na týchto pozíciách skúsenosti, ktoré súvisia organizáciou pracovného kalendára priradených predajcov, generálnych riaditeľov, organizácia plánov stretnutí. Má skúsenosti s prípravou prezentácií pre svojich šéfov, organizáciou školení ako aj účastí na konferenciách. Organizovala služobné cesty a pripravovala podklady pre účtovné oddelenia. V aktuálnom zamestnaní, kde išlo o vypracovávanie znaleckých dopravných posudkov napr. z dopravných nehôd pre políciu, poisťovne získala kandidátka skúsenosti s komunikáciou s rôznymi príslušnými štátnymi inštitúciami. Zodpovedala aj za vedenie evidencie všetkých dokumentov a spisov, ktoré boli potrebné pre vypracovanie dopravných posudkov. Hoci kandidátka doposiaľ v práci nevyužívala prácu s e-schránkou pri komunikácii s úradmi ale len interné informačné systémy. Nevidí však problém v tom, že by sa do tejto práce nedokázala rýchlo zapracovať. Je držiteľkou občianskeho preukazu s čipom a využívala svoju elektronickú schránku pri podávaní daňových priznaní, takže by sa vedela rýchlo zorientovať aj pri tvorbe a podávaní dokumentov aj pre iné štátne inštitúcie.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – mierne pokročilý (B1)
  • Nemecky – začiatočník (A2)
  • Taliansky – začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • MS Office
  • MS Windows
  • Internet

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • ADMINISTRATÍVA
  • ADMINISTRATÍVA
  • Asistent
  • Asistentka v advokátskej kancelárii

Preferovaná lokalita

  • Bratislava
  • Senec

Očakávaná mzda

  • 1500€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.500 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 3.000€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 166098
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

"Rada by som sa podelila o svoje skúsenosti so spoluprácou s kolegyňami zo spoločnosti PRO Business Solution s.r.o. v oblasti výberu kandidátov. Počas náš… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Accounting professional, HR & Office Assistant, System administrator for SAP fin…

Monika Žitňanská
Head of HUB CEE - Accounting & Controlling, Siemens Energy, s.r.o.

,,Agentúru PRO Business Solutions sme oslovili na základe ich prezentácie na webe. Od prvého stretnutia bolo jasné, že pracujú profesionálne. Okrem tejto agentú… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci/vedúca pre obchod a marketing

Ing.arch. Darina Lalíková CSc.
konateľka a šéfredaktorka, Vydavateľstvo Eurostav spol. s r.o.

"We are very satisfied with the process of Executive Search, the proposed candidates and the fact that we could have a new Finance manager onboard in such a short time." Viac

Úspešne obsadené pozície:
Plant Manager, Finance Manager, Accounting Manager, Quality Manager

Stefan VANDEPAER
Group Finance Director, ASPEL Group

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions sme začali na základe odporúčania a musím priznať, že všetky superlatívy sa potvrdili, ba dokonca predčili n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Engineer, Project Support, Technicko - obchodný zástupca, CAD junior, Fina…

Lucia Machová
Head of HR, Camfil s.r.o.

,,Mária helped me to find employees for a newly created company. Although the task was no so simple, it has been done well and fast. I also appreciate Mária’s very positi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
CAx/PLM sales engineer

Grzegorz Kazimierczak
President, GM System Integracja Systemow Inzynierskich Sp. z o.o.

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098
166098