Kandidátka má ukončené vysokoškolské vzdelanie na Vysokej škole zdravotníctva a sociálnej práce Sv. Alžbety v Bratislave, ktoré sa si rozhodla spraviť už počas svojho profesného života. Po ukončení hotelovej akadémie ako zmaturovaná stredoškoláčka pôsobila nejaký čas v oblasti cestovného ruchu, ale veľmi skoro zistila, že za podmienok aké na našom trhu sú, nedokáže v tomto sektore dlhodobo pracovať. Spravila si rekvalifikačné kurzy v oblasti účtovníctva a takmer hneď sa pracovne zamerala na ekonomicko- administratívnu činnosť. Ako administratívna podpora a odborná asistentka má dnes už viac ako 15- ročné skúsenosti. Na asistentských pozíciách pracovala pre medzinárodné obchodno-predajné automobilové spoločnosti, pre generálneho riaditeľa v oblasti poskytovania finančných produktov a tiež pre dopravného znalca. Kandidátka je v komunikácii príjemná a uvážlivá. Samu seba vníma ako lojálneho a dôveryhodného človeka. Je proaktívna pri riešení pridelenej agendy a má veľmi dobré organizačné zručnosti a nie je jej cudzí ani multitasking. Je trpezlivá a má dobru sebadisciplínu a vytrvalosť pri riešení zadaných úloh. Vzniknuté stresové situácie vie riešiť s nadhľadom. Kandidátka získala na týchto pozíciách skúsenosti, ktoré súvisia organizáciou pracovného kalendára priradených predajcov, generálnych riaditeľov, organizácia plánov stretnutí. Má skúsenosti s prípravou prezentácií pre svojich šéfov, organizáciou školení ako aj účastí na konferenciách. Organizovala služobné cesty a pripravovala podklady pre účtovné oddelenia. V aktuálnom zamestnaní, kde išlo o vypracovávanie znaleckých dopravných posudkov napr. z dopravných nehôd pre políciu, poisťovne získala kandidátka skúsenosti s komunikáciou s rôznymi príslušnými štátnymi inštitúciami. Zodpovedala aj za vedenie evidencie všetkých dokumentov a spisov, ktoré boli potrebné pre vypracovanie dopravných posudkov. Hoci kandidátka doposiaľ v práci nevyužívala prácu s e-schránkou pri komunikácii s úradmi ale len interné informačné systémy. Nevidí však problém v tom, že by sa do tejto práce nedokázala rýchlo zapracovať. Je držiteľkou občianskeho preukazu s čipom a využívala svoju elektronickú schránku pri podávaní daňových priznaní, takže by sa vedela rýchlo zorientovať aj pri tvorbe a podávaní dokumentov aj pre iné štátne inštitúcie.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.