Späť na vyhľadávanie

ADMINISTRATÍVA

Skoro 17 rokov som pracovala vo farmaceutickej spoločnosti. Mám prax z oblasti kontaktu so zákazníkmi, ktorému som sa venovala posledné štyri roky ako aj prax z oblasti administratívy - vytváranie zmlúv, objednávok, kontrola faktúr vytváranie a kontrola rôznych reportov, komunikácia s lekármi a dodávateľmi, ktorú som nadobudla na predchádzajúcej pozícii.
Hľadám si prácu na podobnej pozícii v administratíve/customer service, farmaceutický priemysel nie je podmienka.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Microsoft PowerPoint – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Strojopis - pokročilý

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • ADMINISTRATÍVA
  • Asistent
  • Office manager
  • Referent
  • Customer experience specialist / expert
  • Osobná asistentka

Preferovaná lokalita

  • Bratislava
  • Trnava

Očakávaná mzda

  • 1800€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.800 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 166171
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions hodnotím po osobnej skúsenosti s výberom nového člena tímu ako vysoko nadštandardnú. Veľmi oceňujem spôsob komuni… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Trade Marketing Specialist

Mariana Drobulová
Channel and trade marketing manager, Karlovarské minerální vody, a.s.

"Spolupráca so spoločnosťou PRO Business Solutions nám priniesla do tímu skúsených kolegov na kľúčových pozíciách, ktoré vyžadujú špecifické schopnosti a ťažko … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Supply Chain Manager, Production Manager, Senior Accountant

Romana Prozzillo Weis
HR Manager, FARMOL SLOVAKIA s.r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

„Spoluprácu s pani Harvaníkovou a s pani Stránskou zo spoločnosti PRO Business Solutions hodnotím ako vynikajúcu. Veľmi si vážim ich záujem čo najlepšie pochopi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Product Manager

Raluca Benko
Strategic Marketing & Innovation Director, Up Slovensko, s. r. o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

,,Kompletní zajištění přípravy a realizace celého výběrového řízení ze strany společnosti PROBS proběhlo naprosto profesionálně a s nadstandarní péčí. Přístup paní Harvan… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Key Account Manager pre SK

Radek Paulín
Commercial Director, WELEDA, spol. s r.o.

,,Agentúru PRO Business Solutions sme oslovili na základe ich prezentácie na webe. Od prvého stretnutia bolo jasné, že pracujú profesionálne. Okrem tejto agentú… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci/vedúca pre obchod a marketing

Ing.arch. Darina Lalíková CSc.
konateľka a šéfredaktorka, Vydavateľstvo Eurostav spol. s r.o.

"We are very satisfied with the process of Executive Search, the proposed candidates and the fact that we could have a new Finance manager onboard in such a short time." Viac

Úspešne obsadené pozície:
Plant Manager, Finance Manager, Accounting Manager, Quality Manager

Stefan VANDEPAER
Group Finance Director, ASPEL Group

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171
166171