Späť na vyhľadávanie

ADMINISTRATÍVA

Mám skúsenosti v oblasti gastronómie, maloobchodu a vedenia tímov. Pracovala som ako someliér v reštaurácii na Cypre a zastávala som manažérske pozície. Svoje stredoškolské vzdelanie som ukončila na hotelovej akadémii v Nových Zámkoch. Som komunikatívna, flexibilná, tímový hráč a ovládam anglický jazyk na úrovni B2.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Stredoškolské s maturitou

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)

Zručnosti

  • Riadenie tímu
  • organizačné schopnosti
  • Skúsenosti s vedením zamestnancov
  • koordinácia každodenných operácií
  • Plánovanie a organizácia pracovných zmien, delegovanie úloh a zabezpečenie plynulého chodu prevádzky
  • Zákaznícky servis
  • komunikácia
  • Profesionálny prístup k zákazníkom
  • Rýchle riešenie problémov a reklamácií
  • Gastronomické znalosti
  • Špecializácia na vína ako someliér
  • Práca s pokladničnými systémami a inventúrou
  • Skúsenosti s finančnou zodpovednosťou, spracovaním platieb a realizáciou inventúr
  • Flexibilita
  • schopnosť rýchlo sa učiť
  • Prispôsobenie sa rôznym pracovným prostrediam
  • Rýchle osvojenie si nových postupov a zručností
  • Jazykové schopnosti
  • Tímová práca
  • vedenie
  • Schopnosť motivovať tím

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • ADMINISTRATÍVA
  • Administratívny pracovník
  • Asistent
  • Recepčná – administratíva

Preferovaná lokalita

  • celé Slovensko
  • Česká republika
  • Home office / remote

Očakávaná mzda

  • 1400€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.400 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 167583
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

,,Spolupráca s pani Harvaníkovou zo spoločnosti PRO Business Solutions nám pomohla pri obsadení riadiacej pozície s veľmi vysokými nárokmi, pričom sme vyhodnotili ak… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Konateľ spoločnosti - audítor, Asistent/ka audítora

JUDr. MAROŠ TÓTH, MBA
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.

,,Agentúru PRO Business Solutions sme oslovili na základe ich prezentácie na webe. Od prvého stretnutia bolo jasné, že pracujú profesionálne. Okrem tejto agentú… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci/vedúca pre obchod a marketing

Ing.arch. Darina Lalíková CSc.
konateľka a šéfredaktorka, Vydavateľstvo Eurostav spol. s r.o.

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583
167583