Kandidátka má ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti farmacie. Po strednej škole sa rozhodla pokračovať v štúdiu na vysokej škole, ale po roku dala prednosť získavania skúsenosti v zahraničí a v štúdiu anglického jazyka.
Po návrate na Slovensko sa zamestnala ako recepčná v medicínskom zariadení, kde riešila agendu od bežných administratívnych prác až po telefonické objednávky klientov zariadení pre jednotlivých lekárov. Pracovala v objednávkovom systéme ako v ERP systémoch, ktoré sa týkali klientov.
Po šiestich rokoch v práci v medicínskom zariadení prijala ponuku Asistentky na Notárskom úrade. Tu rieši hlavne asistentské práce prvého kontaktu ako je hlavne overovanie podpisov klientov, príprava podkladov pre nadriadených, práca v ERP systéme.
Kandidátka je dynamická mladá dáma s kultivovaným prejavom. Pri svojej práci je veľmi dobre zorganizovaná. Je proklientsky orientovaná a je zameraná na plnenie cieľov. V práci je pre ňu dôležitý pracovný kolektív ako aj samotná atmosféra v práci. Je tímovým hráčom, pre ktorého je veľmi dôležitá dôvera či už ku kolegom alebo k nadriadeným. Zároveň kladie dôraz na profesionalitu vykonávaných zverených úloh tak ako u seba, tak aj u kolegov.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.