Späť na vyhľadávanie

Asistent

Kandidátka má ukončené bakalárske vzdelanie na Univerzite Konštantina Filozofa v Nitre, odbor Anglistika. Aktuálne diaľkovo študuje na tej istej univerzite odbor Riadenie kultúry a turizmu, ale ide výlučne o víkendové vzdelávanie, takže to vôbec nezasahuje do pracovného procesu.
Kandidátka sa v písomnej a ústnej forme dohovorí po nemecky a po anglicky. Oba jazyky už aktívne využívala aj v pracovnom procese.

Je taktiež zručná v práci na počítači. Na veľmi dobrej úrovni ovláda Microsoft Word a Excel ako aj Powerpoint. Na svojich doterajších pozíciách pracovala aj v SAPe a rôznych interných IT programoch prevažne na spracovávanie objednávok a vystavovanie faktúr.

Kandidátka je v komunikácii príjemná a otvorená. Samu seba vníma ako zodpovednú a spoľahlivú spolupracovníčku. Vie pracovať samostatne ale je aj tímovým hráčom. Podporné a príjemné pracovné prostredie je pre ňu veľmi dôležité. Má dobré organizačné schopnosti a dôležitá je pre ňu aj kvalita vykonanej práce.

Kandidátka po ukončení bakalárskeho štúdia pracovala na administratívnych pozíciách mnohokrát spojených s prácou na recepcii už vo viacerých spoločnostiach. Najviac ju zatiaľ oslovilo jej pôsobenie vo farmaceutickej spoločnosti, kde zastrešovala telefonickú a mailovú komunikáciu s lekármi a nemocnicami v súvislosti s objednávkami liekov. Zastrešovala organizovanie pracovných návštev pre jednotlivých manažérov spoločnosti, prijímanie a triedenie pošty, komunikáciu s českou pobočkou. Zodpovedala za objednávanie kancelárskych potrieb a spracovávanie faktúr v internom IT systéme. Práca ju veľmi napĺňala, ale po presťahovaní spoločnosti do nových priestorov, bola jej pozícia zrušená.

Po kratších pracovných úväzkoch pracovala ako Office manažér – sekretárka/koordinátorka Eshopu, kde zastrešovala telefonickú komunikáciu s klientmi, ktorými boli fyzické aj právnické osoby, ktoré si v ich spoločnosti objednávali tovar. Zastrešovala koordináciu a komunikáciu s kuriérmi, spracovanie a vybavovanie objednávok a následne spracovávanie faktúr a dodacích listov. Prácu zvládala zodpovedne a dobre, ale bohužiaľ z danej pozície sa rozhodla odísť po tom, čo jej zdvíhanie ťažkých objednávkových balíkov spôsobilo zdravotné problémy. Aj z toho dôvodu sa už práci, kde je potrebná každodenná manipulácia s ťažkými predmetmi snaží vyhýbať.

Aktuálne pracuje na pozícii Junior Back-office v investičnej spoločnosti, kde zastrešuje každodennú komunikáciu s obchodnými zástupcami spoločnosti, kontinuálne zadávanie finančných údajov do systému. Kontroluje zmluvnú dokumentáciu, spracováva reklamácie.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské I. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – expert (C2)
  • Nemecky – pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • MS Balík - pokročilý

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Asistent
  • Asistentka v advokátskej kancelárii

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 1600€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.600 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 3.200€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 165918
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

,,Napriek zložitej situácii na trhu práce ste nám dokázali ponúknuť, z môjho pohľadu, vysoko kvalitných uchádzačov. Aj keď vynaložená snaha obsadiť pozíciu neskončila poz… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Purchasing specialist

Jana Halašová
HR Manager, Nobel Automotive Slovakia s.r.o.

"Profesionálny prístup, ochota, veľmi dobrá – aktívna spolupráca, nikdy som nemala pocit, aj keď som sa sama nemala vždy čas venovať recruitmentu, a pozície, ktoré obsadzujeme… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Business process owner oneERP, Senior System Engineer High Voltage

Lucia Valachová
HR Business Partner, Hitachi Zosen Inova Slovakia s.r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions sme začali na základe odporúčania a musím priznať, že všetky superlatívy sa potvrdili, ba dokonca predčili n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Engineer, Project Support, Technicko - obchodný zástupca, CAD junior, Fina…

Lucia Machová
Head of HR, Camfil s.r.o.

"We are very satisfied with the process of Executive Search, the proposed candidates and the fact that we could have a new Finance manager onboard in such a short time." Viac

Úspešne obsadené pozície:
Plant Manager, Finance Manager, Accounting Manager, Quality Manager

Stefan VANDEPAER
Group Finance Director, ASPEL Group

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918
165918