Kandidátka má ukončené bakalárske vzdelanie na Univerzite Konštantina Filozofa v Nitre, odbor Anglistika. Aktuálne diaľkovo študuje na tej istej univerzite odbor Riadenie kultúry a turizmu, ale ide výlučne o víkendové vzdelávanie, takže to vôbec nezasahuje do pracovného procesu.
Kandidátka sa v písomnej a ústnej forme dohovorí po nemecky a po anglicky. Oba jazyky už aktívne využívala aj v pracovnom procese.
Je taktiež zručná v práci na počítači. Na veľmi dobrej úrovni ovláda Microsoft Word a Excel ako aj Powerpoint. Na svojich doterajších pozíciách pracovala aj v SAPe a rôznych interných IT programoch prevažne na spracovávanie objednávok a vystavovanie faktúr.
Kandidátka je v komunikácii príjemná a otvorená. Samu seba vníma ako zodpovednú a spoľahlivú spolupracovníčku. Vie pracovať samostatne ale je aj tímovým hráčom. Podporné a príjemné pracovné prostredie je pre ňu veľmi dôležité. Má dobré organizačné schopnosti a dôležitá je pre ňu aj kvalita vykonanej práce.
Kandidátka po ukončení bakalárskeho štúdia pracovala na administratívnych pozíciách mnohokrát spojených s prácou na recepcii už vo viacerých spoločnostiach. Najviac ju zatiaľ oslovilo jej pôsobenie vo farmaceutickej spoločnosti, kde zastrešovala telefonickú a mailovú komunikáciu s lekármi a nemocnicami v súvislosti s objednávkami liekov. Zastrešovala organizovanie pracovných návštev pre jednotlivých manažérov spoločnosti, prijímanie a triedenie pošty, komunikáciu s českou pobočkou. Zodpovedala za objednávanie kancelárskych potrieb a spracovávanie faktúr v internom IT systéme. Práca ju veľmi napĺňala, ale po presťahovaní spoločnosti do nových priestorov, bola jej pozícia zrušená.
Po kratších pracovných úväzkoch pracovala ako Office manažér – sekretárka/koordinátorka Eshopu, kde zastrešovala telefonickú komunikáciu s klientmi, ktorými boli fyzické aj právnické osoby, ktoré si v ich spoločnosti objednávali tovar. Zastrešovala koordináciu a komunikáciu s kuriérmi, spracovanie a vybavovanie objednávok a následne spracovávanie faktúr a dodacích listov. Prácu zvládala zodpovedne a dobre, ale bohužiaľ z danej pozície sa rozhodla odísť po tom, čo jej zdvíhanie ťažkých objednávkových balíkov spôsobilo zdravotné problémy. Aj z toho dôvodu sa už práci, kde je potrebná každodenná manipulácia s ťažkými predmetmi snaží vyhýbať.
Aktuálne pracuje na pozícii Junior Back-office v investičnej spoločnosti, kde zastrešuje každodennú komunikáciu s obchodnými zástupcami spoločnosti, kontinuálne zadávanie finančných údajov do systému. Kontroluje zmluvnú dokumentáciu, spracováva reklamácie.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.