Kandidátka má ukončené bakalárske vzdelanie na Katolíckej univerzite na Filozofckej fakulte v Ružomberku, odbor anglického jazyka v komerčnej praxi.
Kandidátka má dnes 13-ročnú prax v oblasti administratívnych a asistentských pozícii na rôznych odboroch v štátnej správe. Je lojálnym zamestnancom a má príjemné vystupovanie.
Kandidátka samu seba vníma ako zodpovednú a spoľahlivú spolupracovníčku. Má veľmi dobré skúsenosti, čo sa týka multitaskingu. Disponuje veľmi dobrými organizačnými zručnosťami a dobrým time managementom. Vie sa zapáliť pre nové veci a projekty a ide do nich naplno. Pri dosahovaní cieľov je vytrvalá. Je empatická a je tímovým hráčom ale má aj vysokú mieru samostatnosti. Je proklientsky orientovaná a záleží jej na tom, aby odovzdávala prácu v požadovanej kvalite a dobre reprezentovala svojho zamestnávateľa.
Počas svojej doterajšej praxe získala skúsenosti aj v medzinárodnom prostredí, kde musela denne komunikovať v anglickom jazyku aj v písomnej forme. Jej zodpovednosťami boli každodenné administratívne úkony, riešenie mailovej korešpondencie, organizovanie pracovných stretnutí pre nadriadeného, zabezpečovanie leteniek, ubytovania, zápisy z porád. Zabezpečovala prijímanie návštev a kompletného zabezpečenia zasadačiek pre stretnutia a porady.
V roku 2024 sa v rámci šetrenia rušili v štátnej správe miesta a kvôli tejto organizačnej zmene prišla o miesto aj kandidátka. Po krátkej prestávke si začala aktívne hľadať prácu.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.