Späť na vyhľadávanie

Asistentka v advokátskej kancelárii

Kandidátka má ukončené vysokoškolské vzdelanie na UKF v Nitre odbor - Európske štúdiá a politológia. Počas svojej doterajšej kariéry sa pohybovala na administratívnych pozíciách v rôznych oblastiach – od telekomunikačných služieb, prostredia logistiky alebo v rámci projektu OSN ako programová sekretárka. Od roku 2016 pracuje kandidátka pre menšiu advokátsku kanceláriu, ktorá má cca 10 zamestnancov. Keďže ide o menšiu advokátsku kanceláriu, zastrešovala kumulovane okrem agendy asistentky aj oblasti ako bol onboarding nových zamestnancov, prípravu podkladov pre externú účtovnú spoločnosť ako aj základné marketingové aktivity. Čo sa týka samotnej agendy asistentky pre tím právnikov zodpovedala za správu priestorov, komunikáciu s dodávateľmi napr. kancelárskeho tovaru ako aj ďalších služieb súvisiacich s prevádzkou priestorov. Na dennej báze upravovala právne dokumenty, čo sa týka ich úpravy a zodpovedala za komplexnú správu elektronickej schránky UPVS prostredníctvom portálu www.slovensko.sk. Kandidátku vnímame ako dynamickú a pragmatickú dámu. V komunikácii je príjemná a má kultivovaný prejav. Má veľmi dobré organizačné zručnosti a paralelne vie kvalitne riešiť viaceré zadania. Za svoje silné stránky považuje svoju spoľahlivosť, loajalitu a diskrétnosť, na ktorej si naozaj zakladá. Je tímovým hráčom, je empatická a praktická. Nikdy neodchádza od rozpracovanej agendy. Jej kolegovia sa môžu na ňu so zverenými úlohami plne spoľahnúť. Pre kandidátku je dôležitá dobrá pracovná a podporná atmosféra v rámci tímu kolegov. Rada sa stále učí nové veci a víta, ak je jej zverená aj náročnejšia odborná agenda. Veľké plus by bola pre ňu aj príležitosť viac v práci využívať anglický jazyk. Hoci sa kandidátke v aktuálnej práci páči, cíti, že potrebuje zmenu prostredia a nové výzvy, hoci by aj rada naďalej zostala v advokátskom prostredí.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)
  • Taliansky – začiatočník (A2)
  • Rusky – mierne pokročilý (B1)

Zručnosti

  • MS Office
  • Adobe Acrobat
  • D. Convert
  • Canva
  • SAP
  • Elektronická schránka slovensko.sk

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Asistentka v advokátskej kancelárii
  • ADMINISTRATÍVA
  • Asistentka v advokátskej kancelárii

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 1600€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.600 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 3.200€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 167115
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Spolupráca so spoločnosťou PRO Business Solutions nám priniesla do tímu skúsených kolegov na kľúčových pozíciách, ktoré vyžadujú špecifické schopnosti a ťažko … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Supply Chain Manager, Production Manager, Senior Accountant

Romana Prozzillo Weis
HR Manager, FARMOL SLOVAKIA s.r.o.

,,Kompletní zajištění přípravy a realizace celého výběrového řízení ze strany společnosti PROBS proběhlo naprosto profesionálně a s nadstandarní péčí. Přístup paní Harvan… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Key Account Manager pre SK

Radek Paulín
Commercial Director, WELEDA, spol. s r.o.

,,Spolupráca s PRO Business Solutions bola veľmi profesionálna a promptná. Výsledok bol veľmi pozitívny a to úspešným rozšírením nášho pracovného tímu vhodným kandid… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Tester

Lenka Bokesová
Test and Release Manager, Retailsoft, s. r. o., súčasť skupiny Bovertis

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions hodnotím po osobnej skúsenosti s výberom nového člena tímu ako vysoko nadštandardnú. Veľmi oceňujem spôsob komuni… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Trade Marketing Specialist

Mariana Drobulová
Channel and trade marketing manager, Karlovarské minerální vody, a.s.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

,,Napriek zložitej situácii na trhu práce ste nám dokázali ponúknuť, z môjho pohľadu, vysoko kvalitných uchádzačov. Aj keď vynaložená snaha obsadiť pozíciu neskončila poz… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Purchasing specialist

Jana Halašová
HR Manager, Nobel Automotive Slovakia s.r.o.

"Ráda bych vřele doporučila personální agenturu PRO Business Solutions, která je pro nás nepostradatelná v oblasti náboru zaměstnanců. Spolupracujeme společně na&nbs… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Team Leader SK, Area Sales Manager, Key account manager, Obchodný zástupca,

Lenka Martínková
HR Generalist CZ&SK, Orbico s.r.o.

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115
167115