Späť na vyhľadávanie

Asistentka v advokátskej kancelárii

Kandidátka po ukončení Obchodnej akadémie v Trebišove pokračovala vo vysokoškolskom štúdiu na Univerzite Alexandra Dubčeka v Trenčíne, odbor ľudské zdroje a personalistika. Ešte počas štúdia na vysokej škole sa pravidelne zúčastňovala programu Work and travel trávila veľa času v USA, vďaka čomu má znalosť a používanie anglického jazyka v ústnej a písomnej forme na veľmi dobrej úrovni.

Kandidátku vnímame ako spoľahlivého a lojálneho človeka. V komunikácii je príjemná a pragmatická. Je stabilným zamestnancom (posledné zamestnania boli zastupovania počas dlhodobejšej PN alebo spoločnosť v krátkom čase skončila svoju činnosť). V práci je zodpovedná, spoľahlivá, flexibilná a je tímovým hráčom.

Kandidátka má dnes takmer 20-ročné skúsenosti z rôznych administratívnych pozícii najmä v medzinárodných share service centrách ako aj v zahraničnej poisťovni. Hoci mnohé pozície niesli názov Project manager, ako na pohovore vysvetlila, išlo vždy o koordinačno-administratívnu pozíciu, ktoré v sebe zahŕňala komunikáciu s miestnym tímom, s kolegami a klientmi zo zahraničia a administrácia projektov a pravidelné reportingy s definovanými KPI.
Kandidátka pracovala pre zamestnávateľov z rôznych krajín ako na príklad USA, UK, Benelux alebo Čína.

Vďaka skúsenostiam na týchto pozíciách sa stala aj IT zručnou. Na pokročilej úrovni ovláda MS Word a Excel, pracovala v SAP a v rôznych iných IT systémoch.

Počas svojho pôsobenia v zahraničí pôsobila na pozíciách, kde zastrešovala riešenie poistiek na autá a nehnuteľnosti, komunikovala s klientmi. Neskôr pracovala aj na reklamačnom oddelení a zaškoľovala aj nových kolegov. Vďaka tejto skúsenosti si vybudovala kvalitné komunikačné zručnosti aj v cudzom jazyku a schopnosť riešiť prípadné problémové situácie zo strany klientov s pokojom, profesionálne a s nadhľadom.

Určitý čas pracovala aj v rodinnej exekútorsko - právnickej firme, kde pomáhala s administratívnymi prácami office manažérke a pracovala aj na recepcii, kde zastrešovala komunikáciu s klientmi, organizáciou stretnutí a prípravou zasadačiek.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – expert (C2)
  • Francúzsky – začiatočník (A2)
  • Poľsky – mierne pokročilý (B1)
  • Rusky – mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • Microsoft Office
  • ITIL framework
  • Teaching English as a Foreign Language (TEFL)
  • Prezentačné znalosti
  • Vyjednávanie
  • Komunikačné schopnosti
  • Analytické myslenie
  • Tímový manažment
  • SAP
  • Sales and Distribution (SD)
  • SalesForce
  • Dôraz na detaily
  • Stress management
  • Časový manažment
  • Jira Atlassian

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Asistentka v advokátskej kancelárii

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 1700€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
1.700 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 3.400€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 165919
Osobný recruiter
Ing. Silvia Stránska – PRO Business Solutions
Ing. Silvia Stránska

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"S personálnou agentúrou PRO Business Solutions v rámci METRO spolupracujeme v oblasti recruitingu už dlhšie obdobie a rada by som touto cestou ocenila naj… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Department manager, Špecialista výstupnej kontroly, Vedúci prevádzky

Lucia Paldanova
HR Specialist Senior, METRO Cash & Carry SR s.r.o.

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

,,Profesionálny a individuálny prístup, veľmi dobrá a korektná spolupráca. Oceňujeme rýchlosť ukončenia výberového konania k vzájomnej spokojnosti. V budúcnosti… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Specialist for Molecular Diagnostics West, IT& Workflow Specialist, Busin…

Mária Nemčeková
Country Operations Specialist, ROCHE SLOVENSKO, s r.o.

,,Napriek zložitej situácii na trhu práce ste nám dokázali ponúknuť, z môjho pohľadu, vysoko kvalitných uchádzačov. Aj keď vynaložená snaha obsadiť pozíciu neskončila poz… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Purchasing specialist

Jana Halašová
HR Manager, Nobel Automotive Slovakia s.r.o.

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Spolupráca s pani Harvaníkovou zo spoločnosti PRO Business Solutions nám pomohla pri obsadení riadiacej pozície s veľmi vysokými nárokmi, pričom sme vyhodnotili ak… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Konateľ spoločnosti - audítor, Asistent/ka audítora

JUDr. MAROŠ TÓTH, MBA
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.

,,Kompletní zajištění přípravy a realizace celého výběrového řízení ze strany společnosti PROBS proběhlo naprosto profesionálně a s nadstandarní péčí. Přístup paní Harvan… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Key Account Manager pre SK

Radek Paulín
Commercial Director, WELEDA, spol. s r.o.

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919
165919