Späť na vyhľadávanie

Audítor

Kandidátka je odborníčkou na bezpečnosť, GDPR a krízový manažment s viac ako desaťročnými skúsenosťami v oblasti súladu s legislatívou, školení zamestnancov a koordinácie bezpečnostných systémov.

Od januára 2022 pôsobí v štátnej správe, kde ako zodpovedná osoba za ochranu osobných údajov (DPO) zabezpečuje dodržiavanie GDPR, poskytuje konzultácie a školenia zamestnancov, vykonáva audity a dohliada na plnenie legislatívnych požiadaviek. Okrem toho je zodpovedná za dohľad nad bezpečnosťou a ochranou zdravia pri práci (BOZP), požiarnej ochrany a civilnej ochrany, pričom aktívne prispieva k rozvoju a implementácii krízových plánov, organizuje školenia a koordinuje aktivity v oblasti civilnej ochrany v súlade s príslušnými predpismi.

Pred pôsobením v štátnej správe kandidátka pracovala od roku 2013 ako HSEQ & GDPR manažér pre región CEE a globálneho interného audítora pre systémy manažérstva kvality. V tejto úlohe spravovala integrovaný systém manažérstva podľa ISO štandardov, dohliadala na dodržiavanie GDPR a vykonávala interné audity a analýzy rizík pre pobočky v Slovenskej republike, Českej republike, Rumunsku a Poľsku. Jej úlohou bolo tiež vzdelávať zamestnancov o zásadách GDPR, kvality, ochrany životného prostredia a bezpečnosti a navrhovať opatrenia na zníženie rizík. Cestovanie do zahraničia pre ňu nepredstavuje problém nakoľko je na to zvyknutá z pozície audítora, ako aj plynulú komunikáciu v anglickom jazyku so zahraničnými firmami pretože 3 roky žila v Anglicku.

Skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov získala v rokoch 2012 až 2013 pri vedení zamestnaneckých záznamov a prípravu podkladov pre mzdy. Ďalšie odborné skúsenosti nadobudla aj počas práce vo finančnom oddelení v Anglicku (2008 – 2011), kde spracovávala faktúry, evidovala pohľadávky a starala sa o správu dodávateľskej databázy.

Kandidátka získala titul inžinier v odbore manažment bezpečnostných systémov na Vysokej škole bezpečnostného manažérstva v Košiciach. Je držiteľkou viacerých odborných certifikátov, vrátane technika BOZP, technika požiarnej ochrany, interného audítora pre ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001 a osvedčenia v oblasti civilnej ochrany. Hovorí anglicky na pokročilej úrovni (C1), nemecky na základnej úrovni (A2) a základy francúzštiny a poľštiny (A1). Platové očakávania má 2.200- 2.400 EUR brutto, podľa nákladov za dochádzanie.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – pokročilý (C1)
  • Nemecky – začiatočník (A2)
  • Francúzsky – úplný začiatočník (A1)
  • Poľsky – úplný začiatočník (A1)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • Microsoft Excel
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Word
  • SOFTIP PROFIT Plus
  • BOZP
  • GDPR

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Audítor
  • Audítor
  • Interný audítor

Preferovaná lokalita

  • Košice

Očakávaná mzda

  • 2200€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
2.200 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 4.400€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 167182
Osobný recruiter
Peter Vyslúžil

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

"I just wanted to thank you for your dedication, work, and great results. It's really an honor to work with an agency that is so committed in finding quality candidates in short pe… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Technical support, Sales Representative

Ursula Kremenić, M.A.Psych.
Alarm automatika d.o.o.

"S personálnou agentúrou PRO Business Solutions v rámci METRO spolupracujeme v oblasti recruitingu už dlhšie obdobie a rada by som touto cestou ocenila naj… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Department manager, Špecialista výstupnej kontroly, Vedúci prevádzky

Lucia Paldanova
HR Specialist Senior, METRO Cash & Carry SR s.r.o.

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

"Spolupráca so spoločnosťou PRO Business Solutions nám priniesla do tímu skúsených kolegov na kľúčových pozíciách, ktoré vyžadujú špecifické schopnosti a ťažko … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Supply Chain Manager, Production Manager, Senior Accountant

Romana Prozzillo Weis
HR Manager, FARMOL SLOVAKIA s.r.o.

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Agentúru PRO Business Solutions sme oslovili na základe ich prezentácie na webe. Od prvého stretnutia bolo jasné, že pracujú profesionálne. Okrem tejto agentú… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci/vedúca pre obchod a marketing

Ing.arch. Darina Lalíková CSc.
konateľka a šéfredaktorka, Vydavateľstvo Eurostav spol. s r.o.

"Rada by som sa podelila o svoje skúsenosti so spoluprácou s kolegyňami zo spoločnosti PRO Business Solution s.r.o. v oblasti výberu kandidátov. Počas náš… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Accounting professional, HR & Office Assistant, System administrator for SAP fin…

Monika Žitňanská
Head of HUB CEE - Accounting & Controlling, Siemens Energy, s.r.o.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182
167182