Kandidátka je príjemná, spoločenská a komunikatívna mladá žena. Je samostatná, organizovaná a cieľavedomá v dobrom slova zmysle – zameraná na to, aby veci pod jej taktovkou fungovali a podľa možnosti fungovali efektívne. Rada má veci na poriadku, čo začne, tak aj dokončí. Podľa svojich slov je empatická a vie sa pri komunikácii vcítiť do druhej strany. Plynulo hovorí anglicky, angličtinu aj aktívne používa. Aktívnu nemčinu už dlhšie nepoužívala, ale verí, že by sa v krátkom čase vedela dostať do aktívnej nemčiny.
Rada sa učí nové veci, navštevuje rôzne kurzy, ktoré sú prínosom pre jej osobnostný rast. Na kurzoch, ktoré absolvovala, sa napríklad naučila dobre zvládať stresové situácie a vie sa prispôsobiť meniacim sa okolnostiam. Hľadá si prácu, kde kde by mohla využiť svoje štúdium sociálnej práce ako aj nadobudnuté poznatky z kurzov. Vždy ju to ťahalo do pozície, kde by pomáhala ľuďom, počúvala ich, prípadne im poradila. Pri vedení tímu je podstatné podľa nej nastaviť procesy a zapojiť všetkých tak, aby ako tím dosiahli výsledky. V súčasnosti pracuje kandidátka z domu a veľmi rada by pracovala inou formou, kde by mala viac možnosť byť v priamom kontakte s ľuďmi.
Po ukončení školy (odbor Sociálna práca) sa chcela naučiť jazyk a dovzdelávať sa, preto vycestovala a pracovala tri roky ako Au-pair v rakúskej rodine. Po návrate domov sa zamestnala v spoločnosti, ktorej zameraním bola organizácia zdravotných sestier a ich umiestňovanie do rakúskych rodín. V podstate viedla celú agendu pobočky a práca ju bavila, avšak kvôli platu sa rozhodla pre zmenu. Chcela si urobiť školu, a preto prijala miesto Back office representative. Ako uviedla, bol tu veľký tlak na výkon, ale na druhej strane jej tu umožnili vzdelávať sa a absolvovať rôzne kurzy. Keď sa celé oddelenie presúvalo do Banskej Bystrice, ponúkli jej zostať v Bratislave na pozícii Telesales administrator. Na tejto pozícii pracovala aj popri materskej dovolenke, ktorú medzičasom absolvovala. Táto pozícia bola manažérska, celkovo viedla 10 ľudí, bola však časovo veľmi náročná, nakoľko sa presúvala medzi Bratislavou a Banskou Bystricou. Keď sa procesy automatizovali a ich nahradili automaty, oslovili kandidátku na externú spoluprácu, tiež manažérsku pozíciu pre direct sales tím 5 ľudí. V jej kompetencii je komunikácia so zákazníkmi, rieši dochádzku, zastupiteľnosť, aby procesy fungovali, ako je potrebné. Taktiež kontroluje, aby bolo všetko správne urobené.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.