Späť na vyhľadávanie

ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA

Kandidátka je mimoriadne energická dáma, s príjemným prejavom a veľmi dobrými komunikačnými a organizačnými schopnosťami, má tiež dobrý time manažment. Nerada stagnuje, potrebuje robiť niečo nové alebo sa niečo nové naučiť. Rada sa neustále vzdeláva a posúva. Baví ju psychológia, rada veci posúva vpred, baví ju vylepšovať a zjednodušovať procesy. Pre zákazníka by urobila aj posledné. Pri manažovaní ľudí sa vždy snaží byť ústretová a milá, pokiaľ to človek nezneužíva, potom rieši prísne. Pri manažovaní je dôležité, aby človek mal nielen zodpovednosť, ale aj kompetencie. Má aktívnu nemčinu a dohovorí sa aj anglicky.

Po ukončení školy pracovala 9 rokov v zahraničí ako Au – pair v Nemecku, čo jej umožnilo zlepšiť sa v nemeckom jazyku. Po návrate ako prvé zamestnanie pôsobila kandidátka ako agent pre online objednávky, Coach a Coordinator na oddelení pre cca 30 ľudí. Jej pôsobenie zahŕňalo koučovanie a koordináciu zamestnancov, zaúčanie nových zamestnancov. Tam prvý krát pôsobila ako manažér, naučila sa to, že na každého zamestnanca platí niečo iné a každý zamestnanec potrebuje iný prístup, aby sa dosiahol potrebný cieľ.

Po siedmych rokoch sa kandidátka rozhodla pre zmenu, prijala ponuku Asistentky pre rakúsky trh, ale táto práca nenaplnila jej očakávania. Následne sa na tri roky stala jej pôsobiskom spoločnosť, kde si prešla tromi pozíciami, poslednou bola pozícia Sales Support Coordinator pre korporátnych zákazníkov, kde poskytovala podporu pre 4 krajiny. Komunikovala so zákazníkmi, nastavovala procesy, riešila rôzne úlohy. Táto práca ju naučila vedieť si veľmi dobre koordinovať svoj časa úlohy. Ďalším pôsobiskom opäť na tri roky sa stala spoločnosť, kde kandidátka zastávala pozíciu technicko-obchodného poradcu pre rakúskych zákazníkov. Na tejto pozícii po odchode manažéra zastávala aj jeho kompetencie. Na ďalšom pôsobisku opäť poskytovala podporu pre rakúskych obchodníkov na pozícii Remarketing specialist.

Na svojom ďalšom pôsobisku kandidátka zastávala manažérsku pozíciu, ako Manažérka kancelárie, zodpovedala za chod spoločnosti, komunikovala s klientmi, brigádnikmi, riešila reklamácie. Išlo vlastne o prácu zabezpečovania programu pre klientov z výletných lodí. Táto práca bola kreatívna, dynamická a kandidátku napĺňala, avšak pre koronu pobočka uzatvorila. Následne zastávala pozíciu Service Dispatcher, mala na starosti tím nemeckých technikov, ktorých koordinovala pre nemeckých zákazníkov. Zároveň organizovala prácu medzi Nemeckom a Slovenskom. Posledným a aktuálnym pôsobiskom kandidátky pozícia Service Dispatcher.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – mierne pokročilý (B1)
  • Nemecky – pokročilý (C1)
  • Taliansky – začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • MS Office
  • Thunderbird
  • Access
  • SAP
  • GEDIS
  • Cognos
  • Trade Control
  • IBM Lotus Notes
  • BPCS
  • Albertina
  • Dynamos
  • Hippos
  • Vera
  • Sage
  • CT Notiz
  • Oracle
  • Jira
  • jednoduché účtovníctvo
  • pokladňa

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA
  • ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA
  • Dispečer

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 3000€
Stav kandidáta
Spohovorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
3.000 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 € a 6.000€ pri nástupe
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 130213
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Služby personálnej agentúry PRO Business Solutions využívame hlavne pri vyhľadávaní kandidátov na náročné pozície, ktoré vyžadujú špecifické vzdelanie a neobvyklé s… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Manažér vývoja a implementácie technológií, Marketingový manažér, Senior Marketi…

Ing. Zuzana Chrenčíková
HR Manager / Senior Executive, Cord Blood Center AG

,,Profesionálny a individuálny prístup, veľmi dobrá a korektná spolupráca. Oceňujeme rýchlosť ukončenia výberového konania k vzájomnej spokojnosti. V budúcnosti… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Specialist for Molecular Diagnostics West, IT& Workflow Specialist, Busin…

Mária Nemčeková
Country Operations Specialist, ROCHE SLOVENSKO, s r.o.

,,Napriek zložitej situácii na trhu práce ste nám dokázali ponúknuť, z môjho pohľadu, vysoko kvalitných uchádzačov. Aj keď vynaložená snaha obsadiť pozíciu neskončila poz… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Purchasing specialist

Jana Halašová
HR Manager, Nobel Automotive Slovakia s.r.o.

,,Mária helped me to find employees for a newly created company. Although the task was no so simple, it has been done well and fast. I also appreciate Mária’s very positi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
CAx/PLM sales engineer

Grzegorz Kazimierczak
President, GM System Integracja Systemow Inzynierskich Sp. z o.o.

"Rada by som sa podelila o svoje skúsenosti so spoluprácou s kolegyňami zo spoločnosti PRO Business Solution s.r.o. v oblasti výberu kandidátov. Počas náš… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Accounting professional, HR & Office Assistant, System administrator for SAP fin…

Monika Žitňanská
Head of HUB CEE - Accounting & Controlling, Siemens Energy, s.r.o.

,,Spolupráca s pani Harvaníkovou zo spoločnosti PRO Business Solutions nám pomohla pri obsadení riadiacej pozície s veľmi vysokými nárokmi, pričom sme vyhodnotili ak… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Konateľ spoločnosti - audítor, Asistent/ka audítora

JUDr. MAROŠ TÓTH, MBA
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.

"S personálnou agentúrou PRO Business Solutions v rámci METRO spolupracujeme v oblasti recruitingu už dlhšie obdobie a rada by som touto cestou ocenila naj… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Department manager, Špecialista výstupnej kontroly, Vedúci prevádzky

Lucia Paldanova
HR Specialist Senior, METRO Cash & Carry SR s.r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213
130213