Kandidátka je mimoriadne energická dáma, s príjemným prejavom a veľmi dobrými komunikačnými a organizačnými schopnosťami, má tiež dobrý time manažment. Nerada stagnuje, potrebuje robiť niečo nové alebo sa niečo nové naučiť. Rada sa neustále vzdeláva a posúva. Baví ju psychológia, rada veci posúva vpred, baví ju vylepšovať a zjednodušovať procesy. Pre zákazníka by urobila aj posledné. Pri manažovaní ľudí sa vždy snaží byť ústretová a milá, pokiaľ to človek nezneužíva, potom rieši prísne. Pri manažovaní je dôležité, aby človek mal nielen zodpovednosť, ale aj kompetencie. Má aktívnu nemčinu a dohovorí sa aj anglicky.
Po ukončení školy pracovala 9 rokov v zahraničí ako Au – pair v Nemecku, čo jej umožnilo zlepšiť sa v nemeckom jazyku. Po návrate ako prvé zamestnanie pôsobila kandidátka ako agent pre online objednávky, Coach a Coordinator na oddelení pre cca 30 ľudí. Jej pôsobenie zahŕňalo koučovanie a koordináciu zamestnancov, zaúčanie nových zamestnancov. Tam prvý krát pôsobila ako manažér, naučila sa to, že na každého zamestnanca platí niečo iné a každý zamestnanec potrebuje iný prístup, aby sa dosiahol potrebný cieľ.
Po siedmych rokoch sa kandidátka rozhodla pre zmenu, prijala ponuku Asistentky pre rakúsky trh, ale táto práca nenaplnila jej očakávania. Následne sa na tri roky stala jej pôsobiskom spoločnosť, kde si prešla tromi pozíciami, poslednou bola pozícia Sales Support Coordinator pre korporátnych zákazníkov, kde poskytovala podporu pre 4 krajiny. Komunikovala so zákazníkmi, nastavovala procesy, riešila rôzne úlohy. Táto práca ju naučila vedieť si veľmi dobre koordinovať svoj časa úlohy. Ďalším pôsobiskom opäť na tri roky sa stala spoločnosť, kde kandidátka zastávala pozíciu technicko-obchodného poradcu pre rakúskych zákazníkov. Na tejto pozícii po odchode manažéra zastávala aj jeho kompetencie. Na ďalšom pôsobisku opäť poskytovala podporu pre rakúskych obchodníkov na pozícii Remarketing specialist.
Na svojom ďalšom pôsobisku kandidátka zastávala manažérsku pozíciu, ako Manažérka kancelárie, zodpovedala za chod spoločnosti, komunikovala s klientmi, brigádnikmi, riešila reklamácie. Išlo vlastne o prácu zabezpečovania programu pre klientov z výletných lodí. Táto práca bola kreatívna, dynamická a kandidátku napĺňala, avšak pre koronu pobočka uzatvorila. Následne zastávala pozíciu Service Dispatcher, mala na starosti tím nemeckých technikov, ktorých koordinovala pre nemeckých zákazníkov. Zároveň organizovala prácu medzi Nemeckom a Slovenskom. Posledným a aktuálnym pôsobiskom kandidátky pozícia Service Dispatcher.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.
Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.