Späť na vyhľadávanie

ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA

Mám takmer štvorročné skúsenosti s administratívnou a organizačnou prácou v medzinárodnom prostredí, kde som denne komunikovala s rôznymi inštitúciami aj jednotlivcami. Vyštudovala som psychológiu podnikania a medzinárodné vzťahy, pričom sa dlhodobo zaujímam o oblasť ľudských zdrojov. Som zodpovedná, spoľahlivá a rada pracujem s ľuďmi. Verím, že moje skúsenosti a prístup môžu byť prínosom pre váš tím.
Rada by som sa ďalej rozvíjala v oblasti ľudských zdrojov – v prostredí, kde HR zohráva aktívnu rolu pri formovaní firemnej kultúry, rozvoji zamestnancov a podpore tímov. Chcem sa venovať práci, ktorá má zmysel a umožňuje reálne ovplyvňovať spokojnosť a výkon ľudí v organizácii.
Od novej práce očakávam priestor na rast, odbornú výzvu a tím, kde sa podporuje spolupráca, otvorená komunikácia a dôvera. Dôležité je pre mňa aj to, aby boli jasne definované zodpovednosti a zároveň možnosť prinášať vlastné nápady a riešenia.
Nové zamestnanie si hľadám, pretože po štyroch rokoch na aktuálnej pozícii cítim prirodzenú potrebu posunúť sa ďalej, zúročiť svoje skúsenosti a zároveň sa učiť nové veci v dynamickejšom a strategickejšom HR prostredí.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)
  • Rusky – expert (C2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • Administratíva – pokročilá
  • Komunikácia s klientmi a inštitúciami – pokročilá
  • Organizačné schopnosti – pokročilé
  • MS Word – pokročilý
  • MS Excel – mierne pokročilý
  • MS PowerPoint – pokročilý
  • Microsoft OneDrive – pokročilý
  • Dropbox – pokročilý
  • Figma – pokročilý
  • Adobe Illustrator Draw – pokročilý
  • Internetové vyhľadávanie a práca s informáciami – pokročilé
  • Empatia a tímová spolupráca – pokročilé
  • Flexibilita a prispôsobivosť – pokročilá
  • Schopnosť pracovať pod tlakom – pokročilá

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP
  • Živnosť
  • Skrátený úväzok

Preferované pozície

  • ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA
  • Office manager

Preferovaná lokalita

  • celé Slovensko
  • Home office / remote
  • Banská Bystrica

Očakávaná mzda

  • 1800€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
TPP,Živnosť,Skrátený úväzok
Očakávaná mzda
1.800 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 169468
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková – PRO Business Solutions
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Veľmi pozitívna skúsenosť s personálnou agentúrou PRO Business Solutions. Ich profesionálny prístup a starostlivosť o naše potreby viedli k tomu, že … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Hlavný účtovník

Bc. Katarína Bertóková
HR generalist / Personalista, DER Touristik SK a.s.

"Profesionálny prístup, ochota, veľmi dobrá – aktívna spolupráca, nikdy som nemala pocit, aj keď som sa sama nemala vždy čas venovať recruitmentu, a pozície, ktoré obsadzujeme… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Business process owner oneERP, Senior System Engineer High Voltage

Lucia Valachová
HR Business Partner, Hitachi Zosen Inova Slovakia s.r.o.

„Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions, s.r.o. hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si vážime a ceníme ich vysoké nasadenie a o… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Riaditeľ nákupu, Výrobný riaditeľ, Referent zákazníckeho centra, Obchodný zástup…

Ing. Andrea Šutyová
HR manažér, HESTA, spol. s.r.o.

,,Spolupráca s pani Harvaníkovou zo spoločnosti PRO Business Solutions nám pomohla pri obsadení riadiacej pozície s veľmi vysokými nárokmi, pričom sme vyhodnotili ak… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Konateľ spoločnosti - audítor, Asistent/ka audítora

JUDr. MAROŠ TÓTH, MBA
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Spolupráca s PRO Business Solutions bola veľmi profesionálna a promptná. Výsledok bol veľmi pozitívny a to úspešným rozšírením nášho pracovného tímu vhodným kandid… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Tester

Lenka Bokesová
Test and Release Manager, Retailsoft, s. r. o., súčasť skupiny Bovertis

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solution hodnotím ako vysoko profesionálnu, s individuálnym prístupom a veľmi dobrou spoluprácou. Každé výberové konanie pr… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Accountant – P2P/O2C Analyst, Sales manager

Adriana Zebegneyova
EMEA AP/AR SSC Manager, GEODIS Slovensko s.r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions sme začali na základe odporúčania a musím priznať, že všetky superlatívy sa potvrdili, ba dokonca predčili n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Engineer, Project Support, Technicko - obchodný zástupca, CAD junior, Fina…

Lucia Machová
Head of HR, Camfil s.r.o.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468