Späť na vyhľadávanie

ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA

Mám takmer štvorročné skúsenosti s administratívnou a organizačnou prácou v medzinárodnom prostredí, kde som denne komunikovala s rôznymi inštitúciami aj jednotlivcami. Vyštudovala som psychológiu podnikania a medzinárodné vzťahy, pričom sa dlhodobo zaujímam o oblasť ľudských zdrojov. Som zodpovedná, spoľahlivá a rada pracujem s ľuďmi. Verím, že moje skúsenosti a prístup môžu byť prínosom pre váš tím.
Rada by som sa ďalej rozvíjala v oblasti ľudských zdrojov – v prostredí, kde HR zohráva aktívnu rolu pri formovaní firemnej kultúry, rozvoji zamestnancov a podpore tímov. Chcem sa venovať práci, ktorá má zmysel a umožňuje reálne ovplyvňovať spokojnosť a výkon ľudí v organizácii.
Od novej práce očakávam priestor na rast, odbornú výzvu a tím, kde sa podporuje spolupráca, otvorená komunikácia a dôvera. Dôležité je pre mňa aj to, aby boli jasne definované zodpovednosti a zároveň možnosť prinášať vlastné nápady a riešenia.
Nové zamestnanie si hľadám, pretože po štyroch rokoch na aktuálnej pozícii cítim prirodzenú potrebu posunúť sa ďalej, zúročiť svoje skúsenosti a zároveň sa učiť nové veci v dynamickejšom a strategickejšom HR prostredí.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – stredne pokročilý (B2)
  • Rusky – expert (C2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • Administratíva – pokročilá
  • Komunikácia s klientmi a inštitúciami – pokročilá
  • Organizačné schopnosti – pokročilé
  • MS Word – pokročilý
  • MS Excel – mierne pokročilý
  • MS PowerPoint – pokročilý
  • Microsoft OneDrive – pokročilý
  • Dropbox – pokročilý
  • Figma – pokročilý
  • Adobe Illustrator Draw – pokročilý
  • Internetové vyhľadávanie a práca s informáciami – pokročilé
  • Empatia a tímová spolupráca – pokročilé
  • Flexibilita a prispôsobivosť – pokročilá
  • Schopnosť pracovať pod tlakom – pokročilá

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP
  • Živnosť
  • Skrátený úväzok

Preferované pozície

  • ĽUDSKÉ ZDROJE A PERSONALISTIKA
  • Office manager

Preferovaná lokalita

  • celé Slovensko
  • Home office / remote
  • Banská Bystrica

Očakávaná mzda

  • 1800€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
TPP,Živnosť,Skrátený úväzok
Očakávaná mzda
1.800 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 169468
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Profesionálny prístup, ochota, veľmi dobrá – aktívna spolupráca, nikdy som nemala pocit, aj keď som sa sama nemala vždy čas venovať recruitmentu, a pozície, ktoré obsadzujeme… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Business process owner oneERP, Senior System Engineer High Voltage

Lucia Valachová
HR Business Partner, Hitachi Zosen Inova Slovakia s.r.o.

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

"Spolupráca so spoločnosťou PRO Business Solutions nám priniesla do tímu skúsených kolegov na kľúčových pozíciách, ktoré vyžadujú špecifické schopnosti a ťažko … Viac

Úspešne obsadené pozície:
Supply Chain Manager, Production Manager, Senior Accountant

Romana Prozzillo Weis
HR Manager, FARMOL SLOVAKIA s.r.o.

,,Profesionálny a individuálny prístup, veľmi dobrá a korektná spolupráca. Oceňujeme rýchlosť ukončenia výberového konania k vzájomnej spokojnosti. V budúcnosti… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Specialist for Molecular Diagnostics West, IT& Workflow Specialist, Busin…

Mária Nemčeková
Country Operations Specialist, ROCHE SLOVENSKO, s r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

,,Napriek zložitej situácii na trhu práce ste nám dokázali ponúknuť, z môjho pohľadu, vysoko kvalitných uchádzačov. Aj keď vynaložená snaha obsadiť pozíciu neskončila poz… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Purchasing specialist

Jana Halašová
HR Manager, Nobel Automotive Slovakia s.r.o.

„Spoluprácu s pani Harvaníkovou a s pani Stránskou zo spoločnosti PRO Business Solutions hodnotím ako vynikajúcu. Veľmi si vážim ich záujem čo najlepšie pochopi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Product Manager

Raluca Benko
Strategic Marketing & Innovation Director, Up Slovensko, s. r. o.

„Spolupráce s PRO Business Solutions je vždy velmi příjemná a vážíme si jejich profesionálního přístupu. Oceňujeme zejména kvalitu doporučovaných kandidátů a ta… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Advokát / Advokátka (obchodné právo, fúzie a akvizície), Koncipient/ka

Ing. Daniel Soukup
HR ředitel, HAVEL & PARTNERS s.r.o.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468
169468