Späť na vyhľadávanie

Vedúci skladu

Donedavna som posobil na pozicii Vedúci prekládkového skladu / Cross Dock Manager kde bolo náplňou práce vedenie tímu skladníkov a pracovníkov skladu za účelom zabezpečenia funkčnosti skladu. Kontrolovanie a riadenie procesov v sklade. Spracovávanie mzdových podkladov, personálne plánovanie, spolupráca pri tvorbe riadenej dokumentácie tvorba, spracovanie a komunikácia interného KPI a následná aplikácia do plánovania, plánovanie rozpočtu na nasledujúci rok, príprava podkladov na fakturáciu. Komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi. Kontrola a zavádzanie pracovných postupov na zvyšovanie produkcie, znižovanie škôd a určenie príčin poškodení, kontrola dodržiavania bezpečnosti práce, správa hmotného majetku, technického vybavenia skladu, riadenie údržby terminálu a súvisiacich zariadení ako rampy, brány a vysokozdvižné vozíky. Plánovanie a tvorba layoutu skladu a optimalizácia skladovej plochy. Spracovanie CCTV systému za účelom identifikácie stratených zásielok a vzniku poškodení zásielok. Reporting.
Predtým som posobil v civilnom letectve na troch medzinarodnych letiskach. Naposledy na poziciiRamp Handling Manager / Vedúci pozemnej obsluhy lietadiel kde bolo náplňou práce plánovanie a riadenie činnosti pri zabezpečovaní komplexnej technickej obsluhy lietadiel, nakladania a vykladania batožiny a tovaru z/do lietadiel. Vypracovávanie smerníc, uplatňovanie systému kvality, kontrola dodržiavania pracovnej a technologickej disciplíny. Zabezpečenie oboznámenia pracovníkov s medzinárodne záväznými leteckými predpismi IATA a ICAO, s technickoprevádzkovými, bezpečnostnými a protipožiarnymi predpismi a príkazmi. Interný audit a implementovanie nápravných opatrení pri zistených nedostatkoch. Komunikácia s leteckými spoločnosťami a zavádzanie osobitých postupov pri technickom vybavovaní lietadiel. Správa pozemných zariadení určených na technickú obsluhu lietadiel. Kontrola prideľovania ochranných pracovných prostriedkov a ich správneho používania. Spracovávanie mzdových podkladov pracovníkov, plánovanie služieb, čerpania dovoleniek, racionálne využívanie fondu pracovnej doby v nadväznosti na potreby prevádzky letiska.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Vysokoškolské II. stupňa

Znaloť cudzích jazykov

  • Nemecky – začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • administratívne znalosti
  • ekonomické znalosti
  • fakturácia
  • pokladňa
  • skladové hospodárstvo
  • hospodárska korešpondencia
  • Internet (e-mail, www) - pokročilý
  • Microsoft Office - pokročilý

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • TPP

Preferované pozície

  • Vedúci skladu
  • Riaditeľ / manažér logistiky

Preferovaná lokalita

  • Bratislava

Očakávaná mzda

  • 2000€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
TPP
Očakávaná mzda
2.000 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 163358
Osobný recruiter
Mgr. Mária Harvaníková – PRO Business Solutions
Mgr. Mária Harvaníková

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
K spracovaniu je potrebný súhlas

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

,,Mária helped me to find employees for a newly created company. Although the task was no so simple, it has been done well and fast. I also appreciate Mária’s very positi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
CAx/PLM sales engineer

Grzegorz Kazimierczak
President, GM System Integracja Systemow Inzynierskich Sp. z o.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions hodnotím po osobnej skúsenosti s výberom nového člena tímu ako vysoko nadštandardnú. Veľmi oceňujem spôsob komuni… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Trade Marketing Specialist

Mariana Drobulová
Channel and trade marketing manager, Karlovarské minerální vody, a.s.

,,Spolupráca s pani Harvaníkovou zo spoločnosti PRO Business Solutions nám pomohla pri obsadení riadiacej pozície s veľmi vysokými nárokmi, pričom sme vyhodnotili ak… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Konateľ spoločnosti - audítor, Asistent/ka audítora

JUDr. MAROŠ TÓTH, MBA
Rödl & Partner Advokáti, s. r. o.

,,Spolupráca s PRO Business Solutions bola veľmi profesionálna a promptná. Výsledok bol veľmi pozitívny a to úspešným rozšírením nášho pracovného tímu vhodným kandid… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Tester

Lenka Bokesová
Test and Release Manager, Retailsoft, s. r. o., súčasť skupiny Bovertis

,,Kompletní zajištění přípravy a realizace celého výběrového řízení ze strany společnosti PROBS proběhlo naprosto profesionálně a s nadstandarní péčí. Přístup paní Harvan… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Key Account Manager pre SK

Radek Paulín
Commercial Director, WELEDA, spol. s r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PRO Business Solutions sme začali na základe odporúčania a musím priznať, že všetky superlatívy sa potvrdili, ba dokonca predčili n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Engineer, Project Support, Technicko - obchodný zástupca, CAD junior, Fina…

Lucia Machová
Head of HR, Camfil s.r.o.

„Spoluprácu s pani Harvaníkovou a s pani Stránskou zo spoločnosti PRO Business Solutions hodnotím ako vynikajúcu. Veľmi si vážim ich záujem čo najlepšie pochopi… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Product Manager

Raluca Benko
Strategic Marketing & Innovation Director, Up Slovensko, s. r. o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358
163358