Späť na vyhľadávanie

VRCHOLOVÝ MANAŽMENT

Dovoľte mi, aby som Vám predstavila svoje odborné skúsenosti a možnosti spolupráce v oblasti ekonomiky a administratívy.

Už viac ako 10 rokov pracujem na pozícii ekonómky a Office manažérky, pričom moje súčasné pracovné povinnosti plním od pondelka do piatku do 16:00. V rámci mojej praxe som si osvojila prácu s fakturáciou, správu dokladov a tvorbu trvalých príkazov. Rovnako mám pokročilé znalosti v práci s balíkom Microsoft Office, najmä v Exceli, a zvládam aj komplexnejšie úlohy, ako sú analýzy a prehľady.

Medzi moje ďalšie zručnosti patrí práca s textami – ich korekcia, úprava a kontrola v súlade so slovenským pravopisom a štylistikou. Dennodenne pracujem so sociálnymi sieťami, ako sú Facebook a Instagram, a disponujem výbornými organizačnými schopnosťami, ktoré mi umožňujú efektívne riadiť čas, úlohy a termíny. Som zvyknutá zvládať viacero úloh súčasne, pričom dbám na detail a presnosť.

Momentálne hľadám príležitosť na vedľajší pracovný pomer alebo brigádu, ktorú by som mohla vykonávať po skončení svojej hlavnej pracovnej doby, prípadne počas víkendov a sviatkov. Preferujem prácu na doma v oblasti ekonomiky alebo administratívy, na čo mám potrebné technické vybavenie (notebook, multifunkčné zariadenie, internetové pripojenie).

Verím, že moje skúsenosti a zručnosti môžu byť prínosom pre Váš tím a teším sa na možnú spoluprácu.

Informácie o kandidátovi

Vzdelanie

  • Stredoškolské s maturitou

Znaloť cudzích jazykov

  • Anglicky – začiatočník (A2)
  • Nemecky – mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

  • B

Zručnosti

  • - Fakturácia a správa dokladov
  • - Tvorba trvalých príkazov
  • - Pokročilé znalosti Microsoft Office (najmä Excel)
  • - Analýzy a prehľady v Exceli
  • - Korekcia a úprava textov (slovenský pravopis a štylistika)
  • - Práca so sociálnymi sieťami (Facebook, Instagram)
  • - Organizačné a time management schopnosti
  • - Multitasking a dôraz na detail
  • - Technické vybavenie

Požiadavky na zamestnanie

Typ spolupráce

  • Skrátený úväzok
  • Na dohodu (brigády)

Preferované pozície

  • VRCHOLOVÝ MANAŽMENT
  • VRCHOLOVÝ MANAŽMENT
  • Asistent
  • Odborná asistentka
  • ADMINISTRATÍVA
  • Administratívny pracovník
  • Office manager

Preferovaná lokalita

  • Home office / remote

Očakávaná mzda

  • 800€
Stav kandidáta
Nespohorovaný
Typ spolupráce
Skrátený úväzok,Na dohodu (brigády)
Očakávaná mzda
800 €
Platba
Kontakt podľa cenníka od 89 €
Mám záujem o kontakt
ID kandidáta: 166805
Osobný recruiter
Peter Vyslúžil

Mám záujem o kontakt na kandidáta

Zadajte meno a priezvisko
Zadajte e-mail v správnom formáte
Zadajte telefón vo formáte +421 912 345 678
Zadajte názov spoločnosti
Vyberte možnosť
Suhlaste s spracovanim osobných údajov

Stránka je chránená pomocou Google reCaptcha. Ochrana osobných údajovpodmienky služby.

Vyplňte formulár

Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.

Kontakt

V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.

Pohovor

Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.

Povedali o nás

"Thanks for your job and well done!!! I can with any doubts recommend other businesses to work with PRO Business Solutions agency and happy to contact you again for any n… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Operational Manager, Senior Accountant/Office Manager

Michael Handke
Group CFO, Papier-Mettler KG

"I just wanted to thank you for your dedication, work, and great results. It's really an honor to work with an agency that is so committed in finding quality candidates in short pe… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Technical support, Sales Representative

Ursula Kremenić, M.A.Psych.
Alarm automatika d.o.o.

,,Profesionálny a individuálny prístup, veľmi dobrá a korektná spolupráca. Oceňujeme rýchlosť ukončenia výberového konania k vzájomnej spokojnosti. V budúcnosti… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Sales Specialist for Molecular Diagnostics West, IT& Workflow Specialist, Busin…

Mária Nemčeková
Country Operations Specialist, ROCHE SLOVENSKO, s r.o.

"Ráda bych vřele doporučila personální agenturu PRO Business Solutions, která je pro nás nepostradatelná v oblasti náboru zaměstnanců. Spolupracujeme společně na&nbs… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Team Leader SK, Area Sales Manager, Key account manager, Obchodný zástupca,

Lenka Martínková
HR Generalist CZ&SK, Orbico s.r.o.

"Profesionálny prístup, ochota, veľmi dobrá – aktívna spolupráca, nikdy som nemala pocit, aj keď som sa sama nemala vždy čas venovať recruitmentu, a pozície, ktoré obsadzujeme… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Business process owner oneERP, Senior System Engineer High Voltage

Lucia Valachová
HR Business Partner, Hitachi Zosen Inova Slovakia s.r.o.

,,Spoločnosť PRO Business Solutions sme oslovili na základe pozitívnej referencie od nášho obchodného partnera. Oceňujeme profesionálny prístup a dobrú organizáciu c… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Logistik

Bohumil Košecký
Manager Packaging, Deufol Slovensko s.r.o.

"S personálnou spoločnosťou PRO Business Solution som spolupracoval prvý krát na výbere zamestnanca na mzdové oddelenie. Spolupráca bola výborná a zamestnanca m… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Semi-senior payroll accountant

Andrej Bajúsz, Ing.
Managing Director, Process Solutions s.r.o.

,,Spoluprácu so spoločnosťou PROBS hodnotíme veľmi pozitívne a profesionálne. Nesmierne si ceníme vysoké nasadenie a ochotu recruiterov pri obsadzovaní pracovných pozícií… Viac

Úspešne obsadené pozície:
Vedúci výroby, Brand Manager, Špecialista pre zavádzanie a správu HR inform…

PhDr. Nikol Lanczova
Zástupca vedúceho oddelenia rozvoja ľudských zdrojov, I.D.C. Holding, a.s.

Klienti

Naše služby sme poskytli už viac ako 80 klientom.

166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805
166805